Dagens test..

JuniSpire

Glad i forumet
Klarer jo nesten ikke gi meg... hehe.. iallefall ikke når det kommer til clear blue test MED ukesindikator.. som jeg nok må ta enda en gang for å se progresjon neste uke igjen.. hihi...
Men dette er iallefall dagens test.. som ser ut til å fortelle meg det samme som jeg vet... siden jeg er omtrent 4 uker på vei...Forventet mens enten i går eller i dag... i følge mine beregninger..!

WP_20150924_06_04_59_Pro.jpg
 
Er ikke de testene svindyre? :p aldri kjøpt slik selv.
 
De er vel de dyreste.. men det er verdt det :p hehe.. tror de kosta 189 for 2 stk... Og når jeg først har dem .. så kan jeg like gjerne bruke dem opp.. hehe.. for etter planen er dette siste gang... så da får vi bare håpe lillespire holder seg på plass :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
De er vel de dyreste.. men det er verdt det :p hehe.. tror de kosta 189 for 2 stk... Og når jeg først har dem .. så kan jeg like gjerne bruke dem opp.. hehe.. for etter planen er dette siste gang... så da får vi bare håpe lillespire holder seg på plass :)
Ja, det får vi håpe på :)
 
Godt å høre det er flere.. hihi.. jeg hadde bare et par strimler igjen.. og da ble tolmodigheten for dårlig til å vente på flere fra nett... så kjøpte med ukesindikator på apoteket :p
 
Jeg har masse strimler liggende, burde sikkert gi dem vekk, har blitt så vant til å teste nå at jeg kommer garantert til å fortsette :p

Det er jo veldig gøy når de blir positive hver gang :D
 
Flott test :) Er gøy å teste, skal bruke opp lageret mitt jeg også.
 
Back
Topp