dagens test :-D

ønske_om_2

Elsker forumet
Eg er så glad:-D kan ikkje fatte at det er vår tur nå♥
Er det flere som ikkje "trur" dette?? :-)

Vedlegg

• 20130711_113939-1.jpg
    20130711_113939-1.jpg
    869 KB · Visninger: 80
Jeg tror det heller ikke før jeg ser flere positive tester! Har klart å sneket meg til å kjøpe en i dag. Så må hjem å teste nå! Men din test var jo kjempe fin :)

Den streken var hvertfall ufattelig synlig!!!! :D Gratulerer igjen!!!

Jeg kan ikke fatte at det er sant jeg. Syns det hele er ganske merkelig faktisk. Rart å tenke på at jeg skal bli tobarnsmamma. At jeg ikke er av de som gjør alt for første gang lenger (når det gjelder svangerskap). At jeg ikke lenger bare skal være en oktobermamma. Rett og slett merkelig. Gleder meg til ul nå bare, slik at det kanskje går litt mer opp for meg ;)

Den streken var hvertfall ufattelig synlig!!!! :D Gratulerer igjen!!!

Jeg kan ikke fatte at det er sant jeg. Syns det hele er ganske merkelig faktisk. Rart å tenke på at jeg skal bli tobarnsmamma. At jeg ikke er av de som gjør alt for første gang lenger (når det gjelder svangerskap). At jeg ikke lenger bare skal være en oktobermamma. Rett og slett merkelig. Gleder meg til ul nå bare, slik at det kanskje går litt mer opp for meg ;)
Så artig at du også e oktobermamma. Kor gammel e første barnet ditt?:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Her går det heller ikke opp enda :-)
Kun litt ømme bryster nå men ellers ingenting. Hadde jeg ikke hatt de positive testene så hadde jeg inne trodd på at je var gravid nei :-p

Så morro med flere barn i Oktober fra før ;-)
Min er litt eldre enn deres da :-) født okt -09 han :-)

Jeg fatter det ikke. Ikm dagen har gått men jeg ventet alikevel mensen liksom hehe tørr ikke tro enda. venter på digitale som er på vei i posten.. spent. tenk om det står Ikke gravid.. æææh hehe og hele verden har spillt meget puss:p hehe
tre barns mamma. føler meg gal :p hehe

Ikke til å feil av det der :) gratulerer !! Jeg heier på deg !! :)

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

Kan ikke helt tro det jeg heller derfor er jeg veldig avslappet! Skal på ul i august og tror ikke det er noe der før jeg får se det.

Dagens test for meg ble positiv uten tvil her også!! For en lettelse. Ny testing i morgen for min del, og da blir det digital :)

• Liker
Reactions: cs7
har gått opp for meg, men frister og ta noen tester bare for og se at dem er positive, men tør faktisk ikke, tilfele dem er negatvie:O selv om det ikke skjer, for jeg er jo gravid:P

har gått opp for meg, men frister og ta noen tester bare for og se at dem er positive, men tør faktisk ikke, tilfele dem er negatvie:O selv om det ikke skjer, for jeg er jo gravid:P

Samme her! Vurderer hver dag om jeg kanskje skulle kjøpt ėn.. men tørr bare ikke :p eller tenk om de er skikkelig svake? :/

-Appen

jeg har et barn fra før, men er også helt sjokkert, det klaffet på første forsøk, det hadde jeg aldri trodd, har ofte uregelmessig syklus, alt fra 4 - 6 uker, og veldig påvirkelig for stress, så jeg hadde aldri trodd at dette skulle gå, men veldig koselig da :)

Litt skryt :Dimage.jpg

Back
Topp