Dagens test *bilde*

Speedsjarken

Gift med forumet

Den er til høyre for kontrollstreken. Ser den jo men det kan se ut som bare det feltet hvor hcgen fester seg hvis det er noe... Har jo gått alt for mange min nå da jeg tok bildet, men den har sett sånn ut hele tiden.

JEG VIL HA EN STERK STREK!

ORIGINAL: skibomsen

Den breie streken, er det kontrollstreken?

Mulig jeg er litt teit nå, men jeg ser ikke noen flere streker jeg..

ORIGINAL: skibomsen

Den breie streken, er det kontrollstreken?

Mulig jeg er litt teit nå, men jeg ser ikke noen flere streker jeg..

Hehe, nei den er svak! Kontrollstreken er den sterke, brede streken :)

Blæ... Nå er jeg lei av sånne tester, lei av at syklusen er på bærtur og lei av å ikke få noe klart svar! (sier hun som er i 1pp)

Er så kjipt hvis det bare er lureri, syns ikke fargen er noe rosa på denne testen heller...

Hadde jo vært helt greit at spiren ikke satt på første forsøk men da kunne da testene ha vært helt negative!

Dagens oppgulp.

ORIGINAL: Solaa

Jeg skimter en liten strek der ja!! Men tør ikke HEEELT å driste meg til noen gratulasjon enda... Ta en ny i morgen! Om den er LITT sterkere DA skal jeg gratulere!!! [:D]

Takk, jeg er litt der jeg også! Tør ikke å gratulere meg selv før jeg er helt sikker!

men kan du ikke kjøpe en CB test, de brukte jeg og fikk svar med en gang..
kjipern med sånne strimler, man blir jo forvirret.

Kunne jo ha kjøpt digital men må vente på foreldrepengene :)

ORIGINAL: Miss Fat

Jeg hadde 7 like svake sanne strimmeltester med Marte jeg. Trodde ikke det var strek, gikk en uke så tok jeg en digital. GRAVID stod det!!

Håper at det er sånn med meg også, men har litt vanskelig for å tro det i og med at jeg testet positiv flere dager før IKM sist gang. Da var det ikke usikkert sånn som nå, men man kan vel egentlig ikke sammenligne svangerskap?

Slenger inn bilde av eggløsningstesten også som jeg tok i mårrest. Vet jo at det ikke funker for alle men det funka for meg sist ihvertfall :)

Kontrollstreken er den svakeste

Jeg ser også en tynn tynn strek... Om du har fler strimmeltester,så er det jo bare og fortsette og ta de og se om streken blir sterkere etterhvert ja[:)] Og ingen svangerskap er like nei[;)] Jeg tror det blir ja på den digitale du tar når foreldrepengene kommer[;)] Krysser fingre og tær for det

ORIGINAL: Speedsjarken

Kunne jo ha kjøpt digital men må vente på foreldrepengene :)

ah, skjønner.
spennende![:D]

Jeg ser en svak strek, men venter med å gratulere før det er helt sikkert[:D] Heier på deg!!

Har fått inn penger så skal kjøpe en digital til i mårratidlig :) Takk for masse oppbacking, er så kjipt å VENTE :P Håper den sier gravid, ellers vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Hvis ikke mensen kommer, må man dra til legen da? Aner ikke hvordan det funker...

ORIGINAL: *Lesehesten*

Er du i gang igjen med sykluser etter fødselen?

Jada, har hatt mensen siden hun var 2-3 mnd. Har alltid liggi mellom 30-36 dager, oftest på 31 eller 33. Er på dag 35 nå, så er jo ikke krise enda akkurat[8D]

Jeg henger nok enda litt fast i at jeg testa så tidlig positivt forrige gang, er ikke vant til denne usikkerheten :)

Jeg vil tro det er positiv test. Men snuppa, kanskje på tide med en tur til legen, eller???[;)]

Drister meg til nok et forsiktig GRATULERER MED SPIREN[:D]

Back
Topp