Dagens tema: skatten

Aner ikke om det regnes som mye, men for oss som hadde håpet på å i det minste gå i null så er 45000 tilbake mye :) Jeg fikk igjen 15000 son var omtrent det jeg hadde regnet med, men min kjære trodde vi kanskje gikk i minus så det var en gledelig overraskelse at han fikk igjen 30000 :)

hakke peiling... er gubben som har kodekortet mitt og han er på jobb.. :)

*lykkelig uvitende*

(men jeg får ikke baksmell... Fikk 50% skattetrekk på tre lønninger og hadde allerede da betalt inn alt for mye i forhold til årets inntekt...)

ja, jeg er blond..men hvor logger dere inn? skjønner ikkenoe jeg..må vel ha noe super-passord greier å vel..

mammatil2prinsesser skrev:
Får ikke logga inn pga for stor pågang! Bombe det, gitt

Samme her... "we have to ask you to wait a little"... bla bla bla. 

Fikk omsider logga inn på min, fikk igjen 14.000En del mer enn forventaSer fram til og få sjekka somboer sin

fikk igjen litt :)

Det gikk som forventet, får tilbake! Får igjen det som for meg er enoooormt mye. Drøyt 36.000 kr. De skal spares, ja. HERLIG!

Hva er litt og hva er mye da? :p

Vi fikk 26000 til sammen i år.
Mangler kjøringa da..

Jeg hadde følelsen av en liten baksmell i år, men jeg får igjen en god del =) Vet ikke med mannen enda, så blir spennende å se hvordan det endelige resultatet blir.

Fikk 6500,- igjen, fornøyd så lenge det ikke er baksmell

Får igjenn mye, både meg og sambo :-)

for meg som er enslig og kun har overgangsstønad er 14 400 kr mye å få igjen på skatten 

Jeg fikk igjen litt og mannen fikk igjen myyyye:) 

Trykte på at jeg gikk i null.. Fikk igjen 295,- Trodde jeg skulle gå på en smell, så greit nok det..men også greit at jeg er høygravid til sommeren, for her blir det ikke noen fancy ferie gitt emoticon

Aprilblomsten skrev:
Jeg fikk igjen litt og mannen fikk igjen myyyye:) 

Er spent på gubben her i gården.. Jeg får igjen MYE, men gleden er jo ikke så langvarig hvis han får en saftig restskatt 

Back
Topp