Dagens sunne

Takk for tips! Nå ble jeg sulten og inspirert ;)

Så bra :D

I dag hadde jeg salat med stekt og krydret kyllingfiletbiter, coop sin fetaost, paprika, vårløk, mais, agurk, tomat og hjemmelagde krutonger! Veeldig godt :)

Så hadde jeg en deilig omelett i ferdigdelte biter i en boks i kjøleskapet på jobb - kjapt og enkelt til mellommåltidene :)

Tenkte å lage en fiberrik granola en dag så jeg kanskje får litt fart på fordøyelsen.. Noen som har en god oppskrift? :)

Endelig kan jeg skrive her :D Har akkurat spist jordbær og blåbær med melk. Har drømt om det i noen dager og endelig slapp jeg unna kvalmen såpass at jeg kunne spise det. Himmelsk ❤

Jeg lager ofte en tynn omelett(2 egg, litt laktosefri matfløte, vårløk, pepper) og bruker det som wrap.. Inni bruker jeg ofte avokado, små tomater, skinke eller event. Salat rester

Jeg lager ofte en tynn omelett(2 egg, litt laktosefri matfløte, vårløk, pepper) og bruker det som wrap.. Inni bruker jeg ofte avokado, små tomater, skinke eller event. Salat rester
Mm det er så godt..skal lages snart.
Farlig. .her er kvalmen helt borte og må virkelig tenke sunt for er skrubb sulten hele tiden.

Dagens "sunne" var grovbrød med banan❤ og druer etterpå.. Selv om det er nokså mye fruktsukker i druer, så er det bedre enn nugatti..:D

ImageUploadedByBV Forum1452187604.047998.jpg
Råkost, torskefilet, kokt potet, matfløte, krydder og gressløk.

Da ble det min tur å lage frukt blanding. Med en dert yoghurt ble det nam nam ☺
8c477131547dc64a3b49ae62022de46b

Idag har jeg kjøpt ett blomkål hode og skal lage blomkål suppe med baconbiter og reven parmesan med grove rund stykker til

Back
Topp