Dagens spørreundersøkelse...

Escuro

Forumet er livet
Vasker du deg på hendene etter du har vært på toalettet?

Godt å høre at folk har hygiene [:D] Ble litt inspirert av en rekke fakta på generelt-debatten hvor det ble påstått at over halvparten av folk ikke vasker seg på henda [:-] Og altfor ofte når jeg er på offentlig toalett, hører jeg folka i nabobåsene flusher ned i do og stikke ut uten å SE på vasken engang... [:'(]

oh my god... JAAAAA... huff.... er det noen som ikke gjør det? [8|] hehe..
må smøre med litt rene hender etter det også jeg.. hehe..

Jeg har alltid antibac i vesken [:D] Og ja, det finnes utrolig mange folk som driter i håndvasken [8|] De tar seg ikke tid... Du får holde øyne og ører åpne neste gang du er på et offentlig toalett [:D] Jeg prøver i størst mulig grad å unngå å ta på dørhåndtak på offentlige toaletter.

ORIGINAL: Escuro

Godt å høre at folk har hygiene [:D] Ble litt inspirert av en rekke fakta på generelt-debatten hvor det ble påstått at over halvparten av folk ikke vasker seg på henda [:-] Og altfor ofte når jeg er på offentlig toalett, hører jeg folka i nabobåsene flusher ned i do og stikke ut uten å SE på vasken engang... [:'(]

He he,det er fåtallet som vasker seg på hendene på offentlige toaletter[:-] Jeg har tenkt på det samme mange ganger. Innimellom har jeg lyst til å si: "Unnskyld,men du glemmer vel noe nå?!!" Og så kikke på vasken.
For det er jo svært sjelden det er vask INNI båsene...

Nei,æsj,folk er ekle[:'(]

Jeg har alltid antibac i vesken [:D] Og ja, det finnes utrolig mange folk som driter i håndvasken [8|] De tar seg ikke tid... Du får holde øyne og ører åpne neste gang du er på et offentlig toalett [:D] Jeg prøver i størst mulig grad å unngå å ta på dørhåndtak på offentlige toaletter.

Neeeeeei, hvorfor sa du det da? [:D] nå kommer jeg til å sjekke alle jeg og jeg er en person som sier akkurat det jeg tenker[:D]
så jeg kommer sikkert til å si fra [8|][:D] hehe..

haha=) Eg sa til ein mann ein gong at "no glømte du vel noko??" :P

og ein gong hadde nokon legar lønningspils, og då vaska ikkje den mannlige legen seg på henda....

(vi går gjennom der dei vaskar seg på henda for å komme på lageret, så eg ser jo kven som går ut frå toalettet og rett utatt...)

ORIGINAL: sorciere_

og ein gong hadde nokon legar lønningspils, og då vaska ikkje den mannlige legen seg på henda....

(vi går gjennom der dei vaskar seg på henda for å komme på lageret, så eg ser jo kven som går ut frå toalettet og rett utatt...)

ÆÆÆSJ, jeg kommer aldri til å stole på en lege igjen! Kommer til å ta med antibac og kreve at han gnir inn hendene opp til albuene før han tøtsjer meg! [:@]

Skulle hatt sånn sensor som registrerte folk som girr fra doen uten å vaske seg, og så kom det opp blinkende varsellamper over døren når de gikk gjennom den. DET hadde vært effektivt, det! [:D]

ORIGINAL: sorciere_

ÆÆÆSJ, jeg kommer aldri til å stole på en lege igjen! Kommer til å ta med antibac og kreve at han gnir inn hendene opp til albuene før han tøtsjer meg! [:@]

Skulle hatt sånn sensor som registrerte folk som girr fra doen uten å vaske seg, og så kom det opp blinkende varsellamper over døren når de gikk gjennom den. DET hadde vært effektivt, det! [:D]

haha=) kanskje du kan bli oppfinnar?:D;D

Jeg er kanskje rar, men jeg må alltid gå på handicap toalett jeg, jeg må nemlig vaske offentlige toaletter for å kunne bruke dem[8|]

Jeg innrømmer at jeg noen ganger har hoppet over vasken jeg da, er jo noen vasker som er så grisete[&:], føler seg mer møkkete etter å ha vasket seg, nei takk. Men det hører til sjeldenhetene, men jeg har alltid med meg min antibac som da blir brukt isteden!!!

Jeg vasker meg ALLTID etter toalettbesøk. Men jeg vet at både svigermor, svigerfar og min ekstramamma ikke gjør det, å det plager meg! [:'(]Både svigermor og min ekstramamma jobber i helsevesenet, så jeg håper at de gjør det på jobb!!

vaske meg o alltid på hendene etter et dobesøk. syns d e viktigt med hygiene.

men har ein gutt på 4 så ikkje alltid heilt vil, men han MÅ. for han seie av å t: eg har ikkje holdt i tissefanten, eg bare rista an[:D] så sjønne atte. men han må vaska hendene for d om[:D]

Haha, guttungen min prøvde seg også på et par sånne for noen år tilbake [:D]
Nå har han fått terpet inn 4 toalettregler:

Ta opp doringen (ellers er det gule dammer all the way around [&:])
Tørke med papir etterpå (ellers blir det tisselukt i trusa)
Flushe ned (mye hyggeligere for de som kommer etter ham)
Og vaske hendene (og skylle godt av all såpen for å unngå eksem)

Det hender han valser ut fra toalettet, får øye på meg og Marius, rygger pent inn igjen på do mens han smiler sjenert og mumler et "Oooops, jeg glemte regel nr 3..."
(og har han glemt regel nr 3, er vi såpass streng at han må ta regel nr 4 på nytt... Hihi!)

Viktig å få gode rutiner på det [:)] Desverre følger ikke faren opp disse tingene, så her går ting fort i glemmeboka, så jeg må passe litt på når han returnerer fra faren.

Back
Topp