Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Escuro
Godt å høre at folk har hygiene [:D] Ble litt inspirert av en rekke fakta på generelt-debatten hvor det ble påstått at over halvparten av folk ikke vasker seg på henda [:-] Og altfor ofte når jeg er på offentlig toalett, hører jeg folka i nabobåsene flusher ned i do og stikke ut uten å SE på vasken engang... [:'(]
Jeg har alltid antibac i vesken [:D] Og ja, det finnes utrolig mange folk som driter i håndvasken [8|] De tar seg ikke tid... Du får holde øyne og ører åpne neste gang du er på et offentlig toalett [:D] Jeg prøver i størst mulig grad å unngå å ta på dørhåndtak på offentlige toaletter.
ORIGINAL: sorciere_
haha=) Eg sa til ein mann ein gong at "no glømte du vel noko??" :P
og ein gong hadde nokon legar lønningspils, og då vaska ikkje den mannlige legen seg på henda....
(vi går gjennom der dei vaskar seg på henda for å komme på lageret, så eg ser jo kven som går ut frå toalettet og rett utatt...)
ORIGINAL: sorciere_
haha=) Eg sa til ein mann ein gong at "no glømte du vel noko??" :P
og ein gong hadde nokon legar lønningspils, og då vaska ikkje den mannlige legen seg på henda....
(vi går gjennom der dei vaskar seg på henda for å komme på lageret, så eg ser jo kven som går ut frå toalettet og rett utatt...)
ÆÆÆSJ, jeg kommer aldri til å stole på en lege igjen! Kommer til å ta med antibac og kreve at han gnir inn hendene opp til albuene før han tøtsjer meg! [:@]
Skulle hatt sånn sensor som registrerte folk som girr fra doen uten å vaske seg, og så kom det opp blinkende varsellamper over døren når de gikk gjennom den. DET hadde vært effektivt, det! [:D]