dagens skravvel 1 aug.

*Tøtta81*

Forumet er livet
god morgen maimammaer å babyer[:D] skikkelig ruskevær i trondhei. regner å tempen e heller ikke nå å skryt av. mariell søv no enno. la ho i ti tia men ho våkna kl 12 å skull ha mat. våkna igjen halv 5 å hadd skikkelig vondt i magen sin stakkar. kl 6 va d mat igjen å etter d har d vært litt urolig. får itj ut all lufta virke d som, ligg bare å sutre å tar i. håpe d går over snart... får no besøk av søstra mi i dag, koselig. ho ska pass mariell hvis æ får inn pæng sånn at æ får gjort d æ skulla ha gjort.. men pængan ser ut t å lar vente på sæ.. typisk d da vettu, syns dem skulla ha kommet inn dagen før æ, venter både fødselspenger å feriepenger. å barnetrygd får 3mnd,men dem vet æ itk kjæm før i slutten av mnd her, så d e no greit. sambo reise no i morra han, kan faktisk hend han bli bort i 6uka... grue mæ så fælt at æ bli skjelven bare æ tenke på d.. men unna han den jobben der, bli vel godt får han å kom sæ i jobb igjen tenke æ, så får bare glæd mæ på hannes vegne.. hehe, no skravle æ fælt ja.. hihi, ha en fin dag jenter[:D] kos dere masse me gullene deres[:D][:D]

da ser det ut som sommerværet var brukt opp her på sørlandet....[:)] Typisk den dagen Karoline begynner i ny barnehage og må ha med seg for små støvler og regntøy... godt førsteinntrykk der ja....[&:] 

Ellers sitter jeg her og drikker ammete for å prøve å få opp produksjonen igjen, stakkars Marie bare sutter og sutter og får nesten ingenting... neste gang jeg skal ha barnevakt, skal jeg jaffal pumpe meg litt oftere... Fikk nettopp Marie til å sovne, men nå våkner hun igjen.. holder på å bli sprø, kan hun ikke bare sove noen timer når hun først har sovna??

Prøver også å få tak i kirka idag, må bestille dåp....[:D]

Nei nå er det full baluba der inne på soverommet[:@] JEG ER TRØTT!!!![&o]

tilbake æ å no. har ikke hatt nett siden i dag tidlig..

Vi har fått litt rutine og på vesla, hun la seg 21 og til 21:30 har hun vært våken av og på. Idag var vi hos mormor og morfar på besøk, mamma jobber for mye og får ikke sett barnebarnet. Hun jobba natta og sov til 12 og dro på jobb kl 14:30 til 21:30 og igjen på jobb 21:45-7:15 ... hun er ikke god spør du meg, og ikke noe behov for så mye jobbin. Hun greier ikke si nei til jobb...

Gleder meg til søstra mi skal komme fra ferien på fredag, har vært borte i 4 uker og jeg har savnet henne...

Back
Topp