Dagens skravlis, 25. juli

Takk!
He-he - lett å bli hekta [:D]

Hva med meg da, rekker aldri å komme meg ut i sola før det begynner å skye over... IGJEN %¤#&/()=?!!!

Men trilletur skal vi på uansett vær...*stikker*

Nå reiser jeg snart til Larvik, og blir borte en uke. Lenge å klare seg uten BV og dere......

Tok meg forresten en dusj i sta, og da jeg skulle tørke meg kom all brunfargen min av(smørte meg med Dove selvbrunings i går). Trodde det satt litt bedre enn det da.....[8|]

Heisann! [:)]
Vi er fortsatt på ferie, men onkel har lagt inn bredbånd på hytta.... hurra!!!
Edvard vokser og koser seg, han har blitt 56cm og 4040g... hadde lagt på seg 350g den siste uka. han er rolig og snill, sover nesten hele natta, blir lagt i 22 tiden og våkner først i femtiden, så sover han til åtte - ni... deilig.
Men jeg har ikke fått rørt meg så mye som jeg har håpet da jeg har fått bekkenløsning på venstre side.... og nesten ikke kan gå. Har heldigvis fått timer hos kiropraktor så nå er jeg nesten bra igjen.
I morra får vi nybilen... har kjøpt en touran, det blir fint. så kjører vi hjemover i morra kveld.[:D]

Heisann[:)]

Høres ut som du er heldig der ja Katrine ang nattesøvnen[;)]. Her våknes det hver omtrent på slaget hver 3. time om natten, kanskje hver 4. hvis heldig, da vil han ha mat... Men skal ikke klage for han er jo så rolig og blid og fornøyd nesten hele tiden.
Også han har lagt på seg mye... tror jeg må gå og veie han snart på helsestasjonen...

Litt travel dag i dag, måtte ut tidlig og levere bilen på verksted. Så hadde vi besøk i formiddag og skal øyeblikk få besøk igjen nå i ettermiddag, så er det ut og hente bilen igjen i 20tiden... Innimellom amming og bleier og med lite søvn i natt blir det litt hektisk. Men koslig og med besøk da[:)] 
Også er det superfint vær og deilig å sitte ute på veranaden. Måtte bare innom her en tur, nå ligger Adrian og sover fronøyd så måtte benytte sjansen til å se siste nytt her[;)]

Hurra, i dag er Edvard 1.mnd og vi har bryllupsdag!![:D]
I dag har han sovet omtrent i hele dag...

Grattis med 1 mnds dag Edvard, og gratulerer med bryllupsdag! Sikkert en flott dato og gifte seg på i slutten av juli[:)]

Adrian har sovet omtrent i hele dag han også...tar sikkert igjen fra i natt for da var det ikke så mye søvn- fra 05 og utover...

ORIGINAL: Lisbeth83

har juksa litt idag...
må jo det[8|]
smurt meg inn med dove sin selvbrun bodylotion[:D]

He he, den er god å ha ja. Har brukt den i det siste jeg og, får jo ikke mye tid til å sitte ute i solen alltid, så greit å "jukse" litt[;)]
Syns brunfargen blir ganske fin av den[:)]

da har jeg sovet siden sambo kom hjem..
mens han laga middag, så har jeg prata med mamma...
Marihøne:bra det ikke er bare meg som må jukse med brunfarga og som har en baby som ikke sover mer enn 3-4 timer[:D][8D]
Stakkars deg katrine som har bekkenl.
ser at deres babyer har vokst mye mer enn Tuva...
hun har jo bare lagt på seg 270gr på 4 uker...[8|]

skjer'a????????

Da er jeg hjemme fra Trønderland..
Skal bade Benjamin nå.

Håper alle koooser seg!

Huff.. så om dette på nrk-nyhetene isted...[&:]

jeg skal prøve å gi Tuva oftere mat på kvelden å se om hun sover lengre på natta...
eksperimentet starter ikveld[:D]

Fyll opp tanken ja... prøver så godt jeg kan her også, men det blir 3 timer uansett. Men bedre enn det var før mme.

hehe, kan informere deg for det første om at du er på feil skravletråd!
Er 26,juli i dag min kjære xcrazyx.....[:D][:D]

Back
Topp