Dagens skravlis, 25. juli

BabyMama

Glad i forumet
Hei, hei, her sitter jeg... Og lurer på hvorfor i h*"#¤%&/* jeg ikke har fått mine penger fra trygdekontoret denne måneden. Skal ringe sporenstreks og kjefte flettene av dem...

Og ellers... eh... hvordan har dere det i dag da, jenter og småtroll? Hva gjør dere på??? Er blitt litt mindre skravling her inne den siste tiden og det må vi jo gjøre noe med. Vi er jo tross alt skravlehønene fra termin i juni og kan ikke kaste inn håndkle bare fordi vi tilhører et annet forum nå vel...?! Men la gå, de fleste vil vel heller nyte sommeren litt og ta seg en velfortjent ferie før de kommer sterkere tilbake... eller hur???

Heisann! Skal gi mitt bidrag til skravling nå[:D]  Har en fyr fra septikservice her som skal finne ut om kloakken vår lekker. Det stinker nemlig kloakk her til tider[:'(]

Ellers sovnet Tuva 22.15 i går, fikk mat 04.40 og våknet igjen 07.30. Så en god natt med andre ord. I dag reiser vi til Larvik til mine foreldre. Det blir koselig!! Og endelig skal jeg bade!! Jippi!!!

mornings...det er bra du setter trygdekontoret på plass.
er enig det er sremmenes stille her..men folk er vel på ferie og opptatt med å kose med det nye familie medlemmet[:)]blir nok bedre etterhvert.

åh i dag er jeg stup trøtt..snuppa har "snakket"i søvne i natt,noe som har holdt meg våken meste deler av natten[&o]var det ikke det så var det luft i magen eller sult som holdt oss våkneto ganger skulle hun ha mat i natt[&:]så jeg har snubbla rundt i bare trusa,mellom babygym og krabbetepper i natt.det er ikke så lett å helle i malt heller når man står i mørket for å ikke "vekke"babyen mer en nødvendig.æsj for noe kliss*løper å vasker kjøkken benken*

ellers skal vi ut på tur i dag,men søsteren min og søskenbarnet til marielle,koselig.[:)]men først må det litt kaffe til[;)]

ha en fin dag alle sammen!

ORIGINAL: tingeling1

Heisann! Skal gi mitt bidrag til skravling nå[:D]  Har en fyr fra septikservice her som skal finne ut om kloakken vår lekker. Det stinker nemlig kloakk her til tider[:'(]

Ellers sovnet Tuva 22.15 i går, fikk mat 04.40 og våknet igjen 07.30. Så en god natt med andre ord. I dag reiser vi til Larvik til mine foreldre. Det blir koselig!! Og endelig skal jeg bade!! Jippi!!!

åååh slik vil jeg også ha det,sove rutinen altså.kloakken kan du ha for deg selv[:D]

vi legger henne kl.22 men hun sover ikke så lenge før hun vil ha mat igjen[8|]

Hei igjen. Da har jeg spist frokost og psyka meg opp til en skikkelig kjeftesmelletelefon til Trygdekontoret. Men da jeg ringte dit var de jo rett så hyggelige og kunne fortelle at pengene var på vei til min konto as we were speaking... I motsetning til hva jeg har gått rundt og innbilt meg, så har de visst ingen fast utbetalingsdato. Det eneste man skal belage seg på er at man har fått pengene på konto ved utgangen av måneden. Så da vet jeg det [:)]  [:D]

Go dage'n.

Er innom litt raskt , skal til kiropraktorewn på ny beh. av Amalie. >Hun ligger over skuldra mi og vil ikke rape...
Ga henne pupp kl 23.30 også fikk hun neste pupp 06.30 og kl 10... synes det er bra jeg...

*må løpe* snakkes etterpå...

hei store og småe troll[:D]
heldig dere med babyer som sover såå lenge om natta...er ikke sånn her nei..3-4timer så skal hun ha mat igjen...
nå ligger Tuva på magen i sofaen å trimmer litt[:D]

babymama,jeg har ikke kasta inn håndkleet,men er jo så få som skravler,kan jo ikke skravle med meg selv[8|]
kjipt med den kloakklukta tingeling1[:'(]
god tur til kiroprakt carina og amalie[:)]
Flori du får bare kose deg i sola du,er ikke alle som har sommervær[&:]
Stardust jeg ler her jeg sitter,ser for meg deg der i mørket

oi kanskje jeg skulle spise frokost[8D]

Hellu...

Da var jeg tilbake fra kirop. Tok å åpna andre siden av nakken og løste opp noen knuter nedover ryggen. Er merkbart bedre. Begge 2 er overraska! Skal igjen på Fredag, men da blir det grining/hyling på Amalie. Da hun skal fjerne de knutene som sitter helt øverst i nakken, og utløser hodepina hennes. *stakkar*

Er med å skravler jeg... Håper alle kommer sterkere tilbake etter ferien! Savner Lalina jeg! Snakke med ho på msn, skulle hilse. Hun kommer også sterkere tilbake... Kathrine35+ er vel på hytta...?

Fint at pengene dine er underveis, Babymama.

heldig dere med babyer som sover såå lenge om natta...er ikke sånn her nei..3-4timer så skal hun ha mat igjen...

Hvor ofte ammer du på kveldstid?
Jeg amme hyppigere da.. noen måltid hvor det bare går 2 timer imellom.(tvinger i a puppen. [:D] neida tulla)
De må jo ha (døgn)mengeden sin med melk.

hei hei
da har jeg ligget ca tre kvarter utpå balkongen og fått litt sol mens bolla sov, digg [:)] Men faen så vondt i hue assa [:@]  *whyyyyyyy[:(]*

Babymama, kjipt med trygdekontoret ja (eller, det årna seg jo for deg da [:)]) De har klart å rote bort mine papirer så ingenting har blitt gjort i det hele tatt. Var jo dette med at jeg havna mellom to tr.k, og at begge mener jeg tilhører det andre tr.k. Grrrr så jeg har informert dem om at de snarest må løse opp i rotet sitt og sette inn noen penger på kontoen min. Makan til system ass. Og i tillegg sitter det da en (unnskyld sproget) fittekjerring på sentralbordet og er nesevis. "Du får ta kontakt med Aetat da, ang dagpenger og sånn!" whattafuck?? alvorlig talt! snakker om å sno seg unna egne slurverier.

Offentlige kontorer og deres rutiner er skandaløst! bare så det er sagt. Hehe. Nok om det.

Prøv å nyte sola dere som kan [:D] (sender over litt sol til dere som ikke har så mye av det for tia...)

Ang. lite skravling her så tror jeg det er stille fordi alle andre er så stille, noe som fører til lite skravling. Så hvis alle bare bynner å skravle litt så blire gode gamle juniterminen igjen [:)]
(Kan jo hende det er stille pga fint vær+nytt familiemedlem og sånn åda c``,) )

SOL UTE SOL INNE SOL I HJERTET SOL I SINNET SOOOOOOL BARE SOLSKINN

2-3 timer mellom sånn ca

har juksa litt idag...
må jo det[8|]
smurt meg inn med dove sin selvbrun bodylotion[:D]

ORIGINAL: Lisbeth83

har juksa litt idag...
må jo det[8|]

den har jeg og brukt! Ble ganske brun av den, men ble fin farge syns jeg da[:)]

ORIGINAL: tingeling1

ORIGINAL: Lisbeth83

har juksa litt idag...
må jo det[8|]

den har jeg og brukt! Ble ganske brun av den, men ble fin farge syns jeg da[:)]

ja veldig fin farge[:D]

hva gjør dere?
jeg ammer Tuva mi[:D]
å skulle bestille tlf til sambo på tele2,men klikker når jeg har trykka bekreft[:'(][:@]

skulle jo gjøre masse husarbeid idag..
men med en baby som bare skal holdes så blir det værre[&:]
akkurat lagt hann på sofaen..ser ut som hun skal til å sovne nå
*krysse fingrene*

hun har ikke sovet mer enn en time til sammen siden vi stod opp kl.10

hun sover[:D]
*løpe å gjøre diverse*

Tuva Kristina sender en bursdagshilsen til tante Ramona Helen..

Da har sittet og stulla og tulla med Babyboka til lillegull. Limt inn ultralydbilder og div. minner fra sykehus og de første dagene... Nå skal jeg ha meg en tur ut på trillings før sambo og stedatter kommer hjem til middag. Ha en strålende fin ettermiddag alle sammen!

kos dere på trilletur[:D]

*lisbeth du skulle jo gjøre husarbeid,hva i svarte gjør du her da????[:'(][:'(]*

Back
Topp