BabyMama
Glad i forumet
Hei, hei, her sitter jeg... Og lurer på hvorfor i h*"#¤%&/* jeg ikke har fått mine penger fra trygdekontoret denne måneden. Skal ringe sporenstreks og kjefte flettene av dem...
Og ellers... eh... hvordan har dere det i dag da, jenter og småtroll? Hva gjør dere på??? Er blitt litt mindre skravling her inne den siste tiden og det må vi jo gjøre noe med. Vi er jo tross alt skravlehønene fra termin i juni og kan ikke kaste inn håndkle bare fordi vi tilhører et annet forum nå vel...?! Men la gå, de fleste vil vel heller nyte sommeren litt og ta seg en velfortjent ferie før de kommer sterkere tilbake... eller hur???
Og ellers... eh... hvordan har dere det i dag da, jenter og småtroll? Hva gjør dere på??? Er blitt litt mindre skravling her inne den siste tiden og det må vi jo gjøre noe med. Vi er jo tross alt skravlehønene fra termin i juni og kan ikke kaste inn håndkle bare fordi vi tilhører et annet forum nå vel...?! Men la gå, de fleste vil vel heller nyte sommeren litt og ta seg en velfortjent ferie før de kommer sterkere tilbake... eller hur???
to ganger skulle hun ha mat i natt[&:]så jeg har snubbla rundt i bare trusa,mellom babygym og krabbetepper i natt.det er ikke så lett å helle i malt heller når man står i mørket for å ikke "vekke"babyen mer en nødvendig.æsj for noe kliss*løper å vasker kjøkken benken*