Dagens skravlis, 1. SEPTEMBER!!!!!

SiennaJonah si mamma

Elsker forumet
God morgen folkens!

He alle d bra når vi i dag skrive 1. SEPTEMBER? Hærlihet kor tida flyyyyyyge asso, heilt utruli!!!
Ka plana dåkke he for dagen da? Samboaren min he ferie i 3 veke framover å i dag lure vi på å ta oss en tur til Ålesund å vise fram lissjejenta våra på jobben hass, samt å shoppe litt! D hekje ej gjort på leeeenge, gler mej virkeli [;)]
E d forresten andre enn mej so he stagnert heilt når d gjelde å komme ned i matchvekt ette fødselen? Nåken so he gode å effektive treningstips til mej?
No høyre ej ei misfornøgd lita tulle so sikkert e svolta, må stikke [:D]
PREKAS!! (Nåken andre so e leide ta VG-dama eller?? Hehe...)

godmorgen alle  sammen[:)]

Stod opp litt tidlig i dag,så får eg tid te alt som må gjørs før lille skatt våkne og ska ha mat...
Tiå går sinnsykt fort,og endelig begynne det å bli en smule kaldere ute...Hærli så sleppe eg å svetta som en gris bare eg går ut dørene...
Match vekt ja.......den he ikkje eg hller nådd[:(]ligge sånn ca 15 kg fra den ja....Blei litt skuffa for det va bare 10 kg som forsvant itte fødselen...Magen e der ennå og rompå e eg heller ikkje någe særlig fornøyde me..ubu,får vl bare ta tiå te hjelp.
Någen som vett kor lenge det ska gå før eg kan begynna å trena magen igjen?????

Ellers,ha en fin dag.snakkes

Ej skal ned 10-11 kg før ej e fornøgde, he berre ei bukse so passa no, skikkeli kjipt [:@] Magen min ser ut som ett slakta skinn! Blæh!!
Trur d e 6 veke so e grensa for å begynne å trene magen, men ekje 100 % sikker da... [8|]

God morgen jenter.

Først vil jeg gratulere alle de som fødte 01 juli, i dag er barna våres 2 måneder gamle[8D]

Disse kiloene går tregt ja, sikkert og visst. Har igjen 3 kilo fra der jeg startet, men ønsker å komme ned 4 til..

Nå er mamma her, vi skal ut å finne sportsvogn. Den hun hadde tenkt til å kjøpe i kragerø var sportstrille og det vil jeg ikke ha.
Gøy på shopping, men fader så dyrt det er med vogn.[:'(]
Godt en har snille foreldre som stiller opp!

Mornings jenter[:D]
Her fyker dagene av gårde før jeg vet ordet av det.

Idag skal vi ut på et liten shoppingsrunde[:D] Sier aldri nei til å bruke litt penger[:D]
Jeg hadde bursdag i går...jippi...22 år ja[:D] hehe...hadde mye kaffibesøk men det var kjempe koseligt.
Så fikk jeg verdens beste gave av min lille gullunge[:D][:D] han sov fra 21.05 til 06.45....kunne ikke vært bedre[:D] Ikke farligt å ha mye besøk innom når du har fått en så go natt[:D]
Jeg fikk gavekort på 12 stk bailine timer....noen som har erfaringer med det??

God dag snupper!
Amandus sover i stolen sin, da benytter jeg muligheten til å skravle litt..
deilig med fint vær!
Vi reiser på hytta i dag, ikke helt ferdig enda den ... så vi skal beise litt osv.. bare kos!
Vekta ja..hmmm.. 5-7 kg fra starten og enda 10-12 kg jeg kunne tenkt meg å bli kvitt.. men tar det helt piano! nå koser jeg meg bare døgnet rundt!!![:D]

Deilig med foreldre som stiller opp, gleder meg til mamma kommer igjen selv.. shoppe litt!

Nå er vi i fullsving med barnedåp.. skal ha den 8 okt. noen som har gjestelitste? jeg kommer frem til 26-27 stk.. er det mange??

ha en nydelig dag!

Gudamei... Glemmer bort denne dåpen/navnefesten. Vi blir nok like mange vi ville jeg tro. Er ikke det akkurat passe mange?

Vi blir 21 stk til middagen (det er med kokken å serveringsfolka)
Så blir vi ca 45 totalt til kaffien....er mange men vi har store familier begge[:D]
Men det blir koseligt[:D]

Ska dokke be tanta og onklane dokkas????Svigermor meinte at det bare va vanlig å be tanta og onkla te babyen ,besteforeldre og odeforeldre....Mamma blei kjempe fornærma for at eg ikkje sko be broren hennas(onkelen min[:)])For et styr,bare krangling her i gården,ikkje bare bare å ha barnedåp[:@]

til middag skal vi ha faddrar med følge å barn og foreldrene vår.
Til kaffien blir det faddrar, foreldrene vår, + noen nære venner. så blir det tante å onkel unger.

Vi har inivtert de nærmeste vi.. så da avhenger det vel litt av størrelsen på familien vil jeg tro.
Har også invitert 6 gode venner[;)]

Heihei alle sammen!!

Uff,,,,lisja sov fra midnatt til klokken 6...skal ikke klage på det, men hun sovner jo aldri etterpå!!! Ikke før hun får komme i storesengen...er så slitsomt..!!

Igår stod hun opp 11.00, og la seg ved midnatt...hun sov ikke NOENTING på dagen...slik er det av og til,,,hun er ikke nødvendigvis grinete..noen andre som har det slik innimellom????

Jaja, dåp,,,vi må finne faddere vi.,.sambo vil vi skal døype henne-...familien men er ikke døypt, bare mamma...så jeg må lete lenger ute etter fadderre fra min side...hmm,,,vanskelig! Noen som velger venner her???? Vi har skrevet end de vi ØNSKER å be...da blir det 30...men noen kommer nok ikke da..helt sikkert at to stk. som går skole i polen ikke komer...så blir max 28..!!

jaajaa,,ha en fin dag jenter![;)]

Hei hei..

Mange som har skravla i dag.. Koselig å lese..

Ja denne vekta.. Har vel en 6-7 kg igjen selv til min startvekt, men tar det kuli... Ammer så det renner vel av..
Magan henger som et slakt. og det vil dne gjøre en stund jenter [&:][:@][:'(], det er så kjipt, men herregud så verdt det... [;)][;)]

I dag har jeg, hunden og Nikoline vært på tur i skogen, mens pappa var hjemme med prinsen. I dag har han vært urolig så han sovna først nå... [8|][8|]. Håper han er i bedre humør når han våkner.
Samboer skal jobbe hele helgen da drar han herfra 08:30 og er ikke hjemme igjen før 21:30. Uff det er kjedelig og da blir det myyye å gjøre på meg. Men det fikser seg... [:)]

Monicus: Ja vogn er såå innmari dyrt. Helt villt deilig å få hjelp og sponsing av det.. og grattis med Kians 2 mnd dag[;)]

Minnimor: Kos deg masse på hytta, heldig som har det... Ønsker meg det selv. og takk for invitasjon.. Håper vi også kan trille til uka

Når det gjelder dåp skal ikke Leon døpes før 2 juledag...[8|] Dette er fordi min far er sjømann og det ikke passet hans reiserute før da.. Så da har jeg litt tid på meg. Det er vel ikke så vanlig å be så innmari mange i dåp. Blir kun de nærmeste her hos oss. Så vi blir vel en 15-16 stk. Synes det holder i massevis... Har dere mange faddere til barna deres???

talkes girls... [;)]

Vi har 3 faddere og det er nærme venner.

Schnuppa.. du er rå å fikser mye, dæger'n du har en del å holde styr på.
Og jeg som egentlig syns det var mye med typen og bikkja.. hehe..
Men, det ble jo bare helt vidunerlig å få en baby å styre med i stede[:D]

Monicus: He he ja det går enn så lenge... He he utrolig hva mna greier..[:D][:D]
Fant du vogn???

Vi skal ha 6 faddere regner jeg med.[:)].. Ja det nærmer seg for de fleste her, men jeg har god tid.. Skulle egentlig døpe tassen i beg av nov, men det ble nesten  2 mnd etterpå istedenfor. Sånn er det bare..Vi jo ha pappaen min der..

Ha en fin fredagskveld alle dere.

KLem

ja god helg alle sammen,om eg ikkje e her resten av helgå...nå vil eg gå å kjøpa meg någen nøtta fra nøttefabrikken.....fekk så lyst på det,litt sundt snop[:D]

heisann jenter [:D]
får skrive litt på en skravletråd jeg og da [:D]
har blitt litt lite bv om dagen...-her har det gått i ett med kontroller, shopping,mating, soving og you name it [;)] dagene går så alt for fort..
I dag har jeg vært ute å trillet [:D] deilig! og nå sovnet faktisk lille engelen min godt, ligger i vogna ute..Jeg får vel gå å pumpe meg litt jeg da, så jeg blir kvitt denne jævla brystbetennelsen..
Jeg blir så utrolig trøtt og slapp av penecillin kuren jeg, så de siste dagene har gått med til soving og ikke stort annet enn kosing med Adrian...
Husarbeidet får komme i andre rekke..

Når det gjelder vekta så gikk jeg rett ned til begynnelsen, men har nå litt løshud på magen, men det strammer seg vel..- men jeg har så sinnsykt godtesug om dagen!!!Klarer ikke å holde meg unna..-å om noen mnd kommer jeg til å trille bortover veien [8D] hehe.... Blir vel snart på tide å trene igjen, gleder meg til det, men har ikke helt overskudd til det om dagen...

Dere får ha en koselig og fin fredagskveld [:D][:D]

KOSEKOS [:D]

Hei hei alle sammen!

Ser det snakkes om dåp her. Har så smått  begynt å tenke på det selv nå. Håper vi kan få det til den 15. oktober. Tror vi blir ca 20 stk, og det er bare den aller nærmeste familien og et par venner. Her skal mamma være gudmor, svigermor og et par venner av meg skal være faddere.
Svigerinna mi kom innom her i dag, og lurte på om jeg og sambo ville være faddere til tvillingene deres. [:D] [:)] Så kooooseliiiiig! Blir dåp denne mnd til de da. Snakk om jevngamle søskenbarn [:D] Skulle nesten tro det var avtalt spill vett... [;)]

Ellers så går dagene rimelig fort! Snuppa sooooover og sooooover på dagtid, men når kvelden nærmer seg, er hun så våken som bare det, og ikke snakk om at hun skal legge seg! I natt ble klokka 03.30 før hun endelig sovnet. Men når hun først sover, så sover hun glatt 6-7 timer i strekk. Så jeg kan kanskje ikke klage?? Men blir så sliten av å være våken når jeg egentlig er stup trøtt.

Hva vekt angår... USJ!!!!!!!! Vel, jeg gikk ned 14 kg på en uke etter fødselen, så jeg gikk ned alle de kg jeg la på meg under svangerskapet... MEN kroppen har forandret seg LITT da, og du verden hver dag er en kamp om å få på seg klær som passer [&:] Hvilket de IKKE gjør... Er litt nederlag å gå i gravidbuksene ennå liksom. Men men, får vel bare begynne med situps her. MØKKAKROPP!!!!!

Ha en fortreffelig aften da dere!

Back
Topp