Dagens skravletråd, 29. juli

SiennaJonah si mamma

Elsker forumet
Fyrste gong ej he starta skravletråd (gratulerer til mej [;)])!
No i natt hekje ho Sienna hatt d heilt bra, ho he våre utruli svolten å låke i magen sin [&o] Akkurat no ligge ho på sofaen attme mej å søve (virka d som), men ej veit ikkje om ej skal tore å gå legge ne i korga, e redde ho skal våkne...
Men vi trenge søvnen begge to!!!
E d forresten nåken so kan fortelle mej koførr babya allti e mest låke i magen om natta?? [8|]

Huff det er ikke noe godt med vondt i magen.
Kan ikke svare deg på spørsmålet.
Får håper dere begge har fått dere litt mer søvn nå da.

I natt sov Thea 7 timer [:)][:)][:)] Fra klokken 21.00 til litt på 04.00 [:)][:)][:)] Hun var veldig trøtt etter badet sitt, men jeg hadde ikke ikk etrodd hun ville sovne sååå tidlig. Vanligvis sovner hun ikke før 23-01 tiden. I hele går var hun bare sååå eksemplarisk [:)] Vi hadde en sånn fin dag med en fin avslutning. Håper på en nesten like fin dag i dag. Tenk hvis hun begynner å sove natten gjennom da?? Eller kanskje det var en tilfeldighet, siden hun ikke hadde sovet så alt for mye på dagtid??

Ha en fin dag alle sammen.
Nyt været [:D]

Hei på dere alle....
  Naboen har hatt fest i natt... Helt frem til kl 12 i formiddag.... Men har heldigvis ikke hatt på musikk da, bare tøte og brent bål på altanen.... Skal nok ta igjen en dag....

Rikke har vært våken hver 2-3 time, tror hun blir fort tørst i varmen.  5 min ved puppen så slokner hun.... Men det er deilig at samboeren har fri, i dag har han stått opp med Rikke og stelt ho... Kosa seg!!!! Og mammaen har fått sove....

I dag skal vi kanskje på picnik med venner, ikke bestemt ennå!!!!

Dårli me diskusjon på tråden min [&o]
Hehe... [;)]

bss85.

Godt spørsmål! Men, hvorfor vet jeg ikke.
Gutten min har mye luftplager, det hjelper å massere rundt navelen.

I dag har vi overnattingsgjester, svigermor og svigerinne.
Vi har vært å shoppet vippestol med musikk og elektrisk gynge.
Og babygym[:D]

Back
Topp