Dagens sjokk!!

*bølla*

Gift med forumet
Vi var i svømmehallen med de minste i dag. Det er en tur jeg ikke kommer til å glemme så lett[&:]

Jeg var sammen med Andreas(3,5 år) i varmebassenget. Han er blitt skikkelig tøff med badering[8D] Spreller seg rundt i hele bassenget.
Plutselig tok han å sparket hardt ifra kanten, baderingen skled ned til rundt hoftene hans og hodet og overkroppen hans forsvant under vann. Det var som å se det hele i sakte kino. Føltes som det hadde gått en evighet før jeg dro han opp[:(] Han gispet etter luft noen ganger og begynte å gråte. Heldigvis at det gikk bra[&o]

En stund etterpå satt jeg i barnebassenget med Mia Elise på fanget. Plutselig slipper hun taket i meg og setter seg på rumpa i vannet Der satt hun å lekte med vann til halsen[&:] Utrolig!!![:D] Hun som har vært så redd når vi bader henne, enten det er hjemme eller i svømmehallen.

Oi! å ha vært en fæl opplevelse, er jo fort gjort at sånn skjer, men det var godt det gikk bra iallefall!

ORIGINAL: Camilla_81

Oi! å ha vært en fæl opplevelse, er jo fort gjort at sånn skjer, men det var godt det gikk bra iallefall!

Signerer!!Det virker som skikkelig slowmotion når noe sånt skjer!!!

ORIGINAL: *LiseT*

Uff, skremmende.
Snuppa gikk under noen ganger i bassenget vår i sommer. Ekkelt, men det går som regel bra. Eneste jeg er redd for er sånn tørrdrukning.

Så bra minstejenta ikke er vannredd lenger da. Skal se hun blir skikkelig tøffing i vannet.

Må bare fortelle. Dattra til *agatblonde* her inne er 3 år, og vi badet med de i friluftbadet i sommer. Den gale jentungen hoppet uti vannet der det er to meter jupt, dykket og styra på. Helt vannvittig tøff. Rart hun tørr egentlig. snuppa mi får dilla om hun blir litt våt i håret lissom..

Sånn er Andreas også. Får nesten panikk bare han får vann i håret! Etter det som hendte var han like tøff som han var før det hendte. Godt han ikke ble redd[;)]

Jeg kommer ikke til å tørre å la barna mine leke med badering.. armringer virker mye tryggere.

Back
Topp