Dagens sjokk - tvillinger!

Amaryllis85

Glad i forumet
Hei alle sammen!
Jeg har ikke turd å "sjekke inn" her før i dag. Jeg ville vente til etter denne dagen, og se om det gikk bra etter tidlig ul på sykehuset. Jeg vil få tett oppfølgning pga diabetes type 2 (som jeg fikk etter svangerskapsdiabetes for tre år siden)

Jeg har fått termin 31/12, litt artig dato.
Jeg var klar for å se lille på skjermen i dag, og var så glad for å se et hjerte som banket og to armer som ivrig beveget seg ♥
Legen skulle bare forsikre seg om at det kun var et foster. Det viser seg å være to!!!!
Er i lettere sjokk, og veksler mellom glede og nervøs!!
Er det flere som venter tvillinger her?
Finnes det egen tråd for oss?
 
Gratulerer så mye :)
 
Tusen takk alle sammen :) Det vil ta litt tid før dette synker skikkelig inn kjenner jeg. Jeg føler meg heldig, men er samtidig så i sjokk ;)

Gratulerer til alle dere og ♥
 
Gratulerer til deg og :)
Jeg kjenner at dette fremdeles er et stort sjokk. Hva tenkte du når du fikk vite at det er to?

Jeg ble veldig sjokkert, hehe, og er det enda selv om det synker mere og mere inn, Så kom alle bekymringene, men nå er jeg rolig igjen, er snart i uke 14 (13+0) så tar det med ro :)
 
Jeg ble veldig sjokkert, hehe, og er det enda selv om det synker mere og mere inn, Så kom alle bekymringene, men nå er jeg rolig igjen, er snart i uke 14 (13+0) så tar det med ro :)

Så bra at det har sunket inn hos deg ;)
Du er heldig som har nådd den magiske grensen. Jeg er i uke 10, og blir jo bekymret for at det ikke skal gå bra.
Har du barn fra før av?
Jeg bruker veldig mye energi på å tenke på hvordan det skal gå med datteren vår på 3år. Hun er vant til å ha oss for seg selv, og så kan det hende at hun plutselig får to stykker i hus som tar mye tid ..
 
Så bra at det har sunket inn hos deg ;)
Du er heldig som har nådd den magiske grensen. Jeg er i uke 10, og blir jo bekymret for at det ikke skal gå bra.
Har du barn fra før av?
Jeg bruker veldig mye energi på å tenke på hvordan det skal gå med datteren vår på 3år. Hun er vant til å ha oss for seg selv, og så kan det hende at hun plutselig får to stykker i hus som tar mye tid ..

Ja, hAr en gutt som blir 2 år i august, så blir spennende det. Men tror det går fint, vi er veldig avslappet og rolige så stresser ikke med det før det eventuelt er et problem :)

Men jeg kjenner på logistikken rundt det å skulle få tvillinger, bil, bilstol osv [emoji28] tror kanskje vi må ha ny bil
 
Ja, hAr en gutt som blir 2 år i august, så blir spennende det. Men tror det går fint, vi er veldig avslappet og rolige så stresser ikke med det før det eventuelt er et problem :)

Men jeg kjenner på logistikken rundt det å skulle få tvillinger, bil, bilstol osv [emoji28] tror kanskje vi må ha ny bil

Ja, det blir jo ekstra spennende når de blir så tette Men tenk så mye glede de vil ha av hverandre! Håper det blir sånn hos oss og!
Du virker veldig rolig og innstilt, skulle ønske jeg var det og ;)

Ja vi og tenker og en del på det praktiske. Mannen er skikkelig stresset pga bilen, om vi må ha ny eller ei. Litt morsomt å høre på han ;)
Jeg er mer bekymret for hvordan i alle dager jeg skal bære rundt på to nyfødte samtidig!!
 
Back
Topp