Dagens selvskryt...

Aislin

Gift med forumet
Vi starta klasse 3 i  rally lydighet for første gang i dag og fikk vår første kvailifikasjon til eliteklasse [:D]. To barn, hund og en haug med stressa nybegynnere som jeg trener som skulle konkurrere har gjort sitt til at mor er sliiiiiiten nå, men jammen er det deilig å få kommet seg litt ut i konkurransemiljøet igjen!

grattis!!!!!! :):):):):):):):):):):)

gratla!! stas [:D][:D]

Så artig!! ser at du har full kontroll [:D][:D][:D]
Gratulerer[:)]

Gratulerer så mye!!!
Er lov å være sliten etter en sånn dag [;)][:)]

Jeeey! Grattis! Så morro! [:)]

Gratulerer[:D] Så morro. Du har jo virkelig lov til åvære sliten idag[:)]

Gratulerer!!! Lov å være sliten og fornøyd nå[;)]

Så morro, gratulerer [:D]

Takk og takk [:D]!

Gratulerer

Tenkte jeg skulle spørre deg om du skulle til Solberghallen for å konkurrere, hadde veldig lyst til å dra dit i dag, men fikk ikke det til.

Men GRATULERER med opprykk!! Kjempemorsomt. [:)]

Gratulerer [:D]

ORIGINAL: Zznoorkfrøken

Tenkte jeg skulle spørre deg om du skulle til Solberghallen for å konkurrere, hadde veldig lyst til å dra dit i dag, men fikk ikke det til.

Men GRATULERER med opprykk!! Kjempemorsomt. [:)]

Eget stevne veit du, så da var det arbeidsplikt hele helga [;)]. Var borte og sikla litt på Demi på lørdag også [8D].

Gratulerer så mye!!! Håper du fikk litt hvile i går kveld [:D]
Dere ser kjempefine ut!

Så flott gratulerer [:D]

Gratulerer og bøyer meg i støvet! Jeg har mer enn nok med å passe på meg selv og min hund, så du imponerer!

ORIGINAL: cella

Gratulerer og bøyer meg i støvet! Jeg har mer enn nok med å passe på meg selv og min hund, så du imponerer!

Trene nå som du har fått deg brukshund vettu [8D].

ORIGINAL: Aislin

ORIGINAL: cella

Trene nå som du har fått deg brukshund vettu [8D].

Må nok bare gjøre det ja! Skal også melde han på utstilling så fort vi får papirene på han!

Back
Topp