Dagens resultat

fano

Gift med forumet
Det ble som forventet, unskyld at jeg ikke har svart dere, dro rett opp til hesten min i dag og ringte derfra, håpet hun kunne ta meg imot om det ble negativt, og det ble det [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Jeg snakka lenge med sykepleieren og fortalte hvordan jeg følte det, sa at jeg følte jeg ikke var orntlig utredet og at jeg ikke ble hørt, selv om jeg fikk samtaler etterpå så får jeg bare beskjed om og ikke tenke så mye, de vet ikke hvorfor osv. Jeg sa til henne at jeg vurderer nå og bare drite i siste forsøket for jeg føler det er ingen vits og gå gjennom en skuffelse til uten og få noe mere svar. Jeg er kanskje vanskelig, men det tar så psykisk på og kroppen skal igjennom så mye, og da få negativt på negativt er ikke morsomt. Jeg sa også at jeg vurderte og bytte sykehus, men det blir jo bare dumt. Hun stakkars sykepleieren skjønte meg godt og skulle ta saken i egene hender og få snakket med en lege på "kammerset" for og høre om det er mere de kan utrede før eventuelt et siste forsøk. Jeg sa jo at man har jo kommet langt i dagens forskning og noen må jo kunne titte inni en livmor for og se om forholdene er optimale for et egg til og kunne feste seg, mulig jeg har sett for mye på film, men der får de jo til alt....Venter litt spent på tlf fra henne for og høre hva de sier.
Jeg fikk hvertfall holdt av plass til uttak og innsetting i uke 49 om jeg ville det, så får vi se hva som skjer. akkurat nå er jeg helt matt, utslitt og nedbrutt, jeg vil bare så gjerne ha en liten bebis, er det for mye forlangt???
Dette ble et veldig langt innlegg, de får lese de som vil.

Vil gjerne takke alle sammen her inne, hver og en som har vært med og støttet meg under dette, det betyr så utrolig mye og få lufta hjertet sitt uten at noen dømmer deg [:D] håper dere vet hvor mye dette betyr alle sammen, stå på videre og jeg håper så INDERLIG at det lykkes for dere alle sammen, det fortjener dere alle [:D]

Jeg følger med dere videre og vil nok fortsatt være her inne om det er greit? [:D]

En STOR god klem skal du få av meg nå, fano

nei nei nei[:(][:(][:(][:(]

Uff, ord blir liksom så fattige. For skuffelsen er jo så stor. Veit jo akkurat hva du går igjennom, og det er ikke lett! Men er jo kjempe bra du fikk luftet all frustrasjonen din utover sykepleieren da, så kanskje de vurderer å sjekke opp ting grundigere. Hvis det trengs. Man må nok ta saken i egne hender noen ganger å presse litt. STÅ PÅ!
Synes du er tøff jeg, og synes absolutt ikke du skal gi deg enda! Er mange som klarer det på 3 forsøket, kanskje det er akkurat det forsøket som skal til for dere????

Lykke til! Mange trøsteklemmer til deg

Tusen takk, det er så rart, jeg føler at noen har dødd, jeg kunne liksom hatt 4 barn nå og alle er døde, ganske groteskt og tenke på [:(][:(][:(]

Uff, så trasig.
Sender en kjempestor trøsteklem til deg.

Uff, dette er vondt å lese fano. Har ikke ord som kan trøste deg nå, men sender en stoooor klem og håper den hjelper litt.

ORIGINAL: rosa på ball

En STOR god klem skal du få av meg nå, fano

og fra meg

ORIGINAL: kate

nei nei nei[:(][:(][:(][:(]

Uff, ord blir liksom så fattige. For skuffelsen er jo så stor. Veit jo akkurat hva du går igjennom, og det er ikke lett! Men er jo kjempe bra du fikk luftet all frustrasjonen din utover sykepleieren da, så kanskje de vurderer å sjekke opp ting grundigere. Hvis det trengs. Man må nok ta saken i egne hender noen ganger å presse litt. STÅ PÅ!
Synes du er tøff jeg, og synes absolutt ikke du skal gi deg enda! Er mange som klarer det på 3 forsøket, kanskje det er akkurat det forsøket som skal til for dere????

Lykke til! Mange trøsteklemmer til deg

Sign kate her.

Huff. Dette var skikkelig trist å lese fano, kjente eg fikk skikkelig vondt i sjela av det her på deres vegner..[&o]
Kan ikkje være lett å gå gjennom det ene etter det andre å gang på gang mislykkes..

Håper du kan få litt mere hjelp no da, av sjukehuset etter praten med sjukepleieren. En skulle jo tru at siden første prøverør, så skal teknologi og kunnskap ha utvikla seg kraftig..[8|]

Uansett, håper dere kommer dere igjennom enda eit forsøk når den tiden er nær, og vil da krysse fingre ekstra mykje for dere!!!!!

Sender deg mange gode klemmar fano frå min kant

Huff, dette her kan jammen meg ikke være lett! Håper nå at du får en bedre utredning, og at spiren sitter på neste forsøk - når du føler deg klar for det!
Vet hvordan det er å kunne gå i stallen når man er trist, lei eller nervøs. Det hjelper fantastisk mye! Sender over en god trøsteklem til deg jeg[:)]

Tusen takk for gode ord alle sammen, blir så rørt av alle som bryr seg [:o] Håper så på alle sine vegne at det går bra for dere alle [:D]

ORIGINAL: babyT

Uff, dette er vondt å lese fano. Har ikke ord som kan trøste deg nå, men sender en stoooor klem og håper den hjelper litt.

signerer babyt her fano....

stor klem til deg fra meg

Off sender deg en stor klem jeg

ORIGINAL: Nesing

Uff, stakkars deg, vennen! Forstår så godt at du vil gjøre alt for at forholdene skal ligge optimalt til rette før neste runde. Håper og tror de gjør det som er påkrevet nå og at alt går myyyye bedre neste gang. Enda godt du har hesten din som kan trøste deg i tillegg til mannen din. Ta godt vare på deg selv fremover!

Store trøsteklemmer sendes din vei .

Signerer denne og må si jeg gråter en tåre for deg fano! Håper dere kommer dere styrket gjennom denne gangen og at det klaffer neste gang. Det skal det![:)]

Huff, det var trist å lese at det ble negativt nå også[:o] Så bra at du fikk sagt det du mener til sykepleieren. Mange ganger må man si ifra og kreve, ellers blir det ikke alltid gjort det som trengs. Håper det skjer noe mer nå da. Ellers håper jeg du/dere får motet igjen etter litt tid, kanskje er det tredje forsøk som gjelder[;)] Men skjønner godt du har lyst til å gi deg nå. Det er en utrolig påkjenning for både kropp og sjel. Har merka det godt selv også, selv om jeg bare har fått positiv test etter forsøk. Så kan jo bare forestille meg hvor mye værre et negativt forsøk er[:@] Kanskje en pause i forsøka gjør godt?

Sender en stooor trøsteklem[:)]

Back
Topp