Dagens resultat!!

*MissMe*

Gift med forumet
Vognpose til lille Marihøna!![:)]

Er så stor at den passer i sportsvogn da, men får brukt den etterhvert da..[;)]

Fin!!! flik du har vært!

Kjempefin!!!![:)][:)] Nå er du igang igjen!![:D]

Så fin den var! Hvor mye koster det deg å lage en sånn? Altså... I rene utgifter...

WOW, imponert!

flink du er altså[:)] kanonbra!

RÅIMPONERT! [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: TauZa

Fin!!! flik du har vært!

skriv meg på fb når du ser kommentaren jeg har skrevet deg.... need help... :) eller... råd heter d vel...[:D]

ORIGINAL: Medusa_83

Så fin den var! Hvor mye koster det deg å lage en sånn? Altså... I rene utgifter...

Skal vi se:

Stoffene kosta 200kr for 2 meter fleece og 2 meter poplin. Glidelåsene 30kr for 2. Kjøpte trådsnelle til 15kr for hadde ikke grå. Alt fra Stoff og stil. Og dyna (som er fra Anna sin pose) var på salg. Sommerdundyne kosta 250kr på halv pris. Mange bruker dyne fra ikea til under hundrelappen.

Så med dundyne: ca.500kr.
Med billigere dyne: ca. 350-400kr.

[:D]

Tusen takk alle sammen!!

Veldig fornøyd med den! Denne gangen ble alle detaljene som de skulle være!!![:D][:D]

jammen assåen syr du inn glidelåsen?

Kjempe fin!!!

Fint med kombinasjonen grått og rosa[:)]

ORIGINAL: Mollå

Kjempe fin!!!

Fint med kombinasjonen grått og rosa[:)]

Nydelig:)

ORIGINAL: Bebibooms

jammen assåen syr du inn glidelåsen?

Fikk du ikke meldingen på facebook?
Jeg syr jo posen på vranga, ikke sant? Syr først ferdig hele resten av posen. inkl. glidelås på ene sida av klaffen slik at dyna kan tas ut når jeg vaske trekket. Så legger jeg glidelåsen innimellom stoffet på vingene med glidelåsen innover, da blir den utover når jeg vrenger stoffet. Bruker glidelåsfoten på maskina for å få sommen helt inntil glidelåsen! Skjønte du??[8D][;)]

Så der ja - så fin! Veldig fine farger sammen også [:D]

Back
Topp