dagens resultat - sånn før vi er skikkelig i gang med krigen!

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Tross noe frafall grunnet manglende innmelding av vekt synes jeg vi kom godt ut av det, og dere er mange som nå starter krigen om å gå ned mest i vekt!

Som krigleder synes jeg det er topp at så mange leverte vekt tidlig i løpet av dagen, og at laglederne leverte til meg så kjapt som de gjorde. Dette gjør krigen litt lettere både for meg og laglederne (da vi slipper å bruke heeele fredagskvelden på slankekrigen) - oppfordrer alle til å få inn resultatene sine så tidlig som mulig også videre!

Så til "resultatene" før oppstart.

Disse deltakerne leverte IKKE i tide, og blir derfor ikke med videre inn i krigen!

Blå: Gårdsdrøm

Rød: Lilleludde

gul leverte alle vekt, og alle får derfor være med inn i krigen!


DA damer starter krigen for fullt fra i morgen av!
Utfordringen kommer i morgen! MASSE MASSE LYKKE TIL med den første uka! Måtte alle få kjempegode resultat.
 
Da er vi igang.

Veldig fint for lagledere og krigleder om hele laget leverer på morgenen, da kan det gå videre uten at det trenger å bli sent :)

Jeg får legge ivei på lange gåturer og øke tempoet og forbrenningen neste uke, kampen er igang! Kutte på det usunne og øke på det sunne :)
 
Lykke til folkens. Hadde en hel dag på IKEA med tegning av kjøkken og hele sulamitten, så krigen falt bort i andre tanker. Får bli med neste gang istede :)
 
Lykke til folkens. Hadde en hel dag på IKEA med tegning av kjøkken og hele sulamitten, så krigen falt bort i andre tanker. Får bli med neste gang istede :)

Det blir nok en ny sjangse. Sånn før eller etter jul eller noe sånn avhengig av hvor mange som glemmer å levere (som gjør at summen her går ned fortere og krigen blir kortere)
 
Back
Topp