Dagens planer?

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Ja, hva skal dere gjøre i dag 1. juledag?

Her skal jeg rydde rommet til snuppa og fjerne alt av leker som ikke er i bruk så vi får plass til de nye[:D] 
Så skal vi til bestemoren min og spise middag, men i dag skal vi hjem så snuppa kan legge seg til vanlig tid tenker jeg (for i går var hu våken til 23.30[:-]).

Så i kveld tenker jeg det blir en film, noe godt og en øl eller et glass vin på hu mor[:D]

I dag skal vi hente ungene som ble igjen hos mamma i går, gubben sover enda da.. [:D]  (guri så godt å hvile litt nå )

Så blir det lunsj med restemat i tre tiden, venner og familie kommer på besøk. Skal ut og ake litt også [:D]

har allerede ryddet å vaska over huset t mamma før vi bi 17stk t middag i dag
så her bi d fult liv å stromanes jubel

I dag skal vi hjem til foreldrene mine på middag.
Vi blir en hel gjeng. Kjempekos.

Skal på middag hos svigers![:)] ellers no plans.. [:)] Bare jeg kommer meg vekk fra jobb snart jeg nå såååh.. ![:D]

Middag hjemme hos foreldrene mine [:D]

Har ryddet på plass gavene men forsatt en god del igjen...
Så skal vi i middagsbeøsk til svigers

Jeg skal rydde kåk til jeg får gjester og ellers slappe av,før jeg skal ut på byn[:)]

Skal til mamma på middag sammen med resten av familien [:)]

Nå sitter jeg under mitt nye fantastiske pelspledd,og er stygt redd for at jeg ikke kommer meg bort herifra[8D]

Har rydda bort noen gaver, en del igjen, så kommer mamma,pappa,søster og bror hit til oss på lutefisk(kylling til meg og søster) og seinere i kveld kommer det noen venner og spiller Buzz + god mat og drikke[:)]

Mamma og stefar kommer hit på middag klokka 5.. Etter de har dratt så skal jeg og venninna mi ut å være sjåfør[8D]

Back
Topp