Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oooh!! Jeg må H&M!Vis vedlegget 85197
Joggedress fra H&M Denne var veldig god
Jeg kjøpte den for en stund siden på salg, 100 kr bare Synd den ble for varm utover dagen Mini er så varm av seg (ikke feber), akkuratt som faren sin, så får nesten ikke hatt på han klær når vi er inneOooh!! Jeg må H&M!
Har varm mini jeg også, blir helt svett under ammingJeg kjøpte den for en stund siden på salg, 100 kr bare Synd den ble for varm utover dagen Mini er så varm av seg (ikke feber), akkuratt som faren sin, så får nesten ikke hatt på han klær når vi er inne
Hihi, godt det ikke bare er minHar varm mini jeg også, blir helt svett under amming
Så bra å lese at ikke bare min er så varm! Folk kommer på besøk og er overrasket at han har på seg bare tynn, bomull body.Hihi, godt det ikke bare er min
Den kjolen har jeg kjøpt til jul. Veldig søtHar vært i bursdag
Jeg vurderte den også til jul! Men syns det er skummelt å kjøpe kjole til en anledning så langt fram Aner ikke hvor fort hun vokser og hvilken str hun vil ha innen den tid.Den kjolen har jeg kjøpt til jul. Veldig søt
Herregud så søøt!Ny pysj :-D
Vis vedlegget 85277
Grønt er skjønt. I dag tester vi ut joggedress!
Jupp Ett skikkelig løvebrøl:-DÅhhhh..så trøtt