Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sokkene er også h&m foresten, i love mum&dad sokker, to forskjellige fordi vi hadde på en av hver i love mum på den grå, og i love dad på den hviteVis vedlegget 98123En stk fnisete frøken i genser og bukse fra H&M
Jeg har den i gammel rosa til jenta mi. Har også brukt den som klær Hihihi..
Heheh det første jeg og kjøpte til vår lille mann men jeg ser ikke forskjell så jeg har brukt den som klær veldig fin!
Totally agree... Ikke så voldsom på det skjønne skjønne slik som de litt eldre syns er sååå fint nei gje meg nåkke tøft! Her er det som regel kun en ull body og strømpikker, muligens en joggebukse og genser eller skjorte men syns det er stress med for mye klær av og på.. HehehSå først at dere skrev nå jeg, tror ikke den er definert som pysj egentlig, men jeg er ikke så glad i sånn er onepiecer til daglig, da liker jeg best body og strømpis, eventuelt en tøybukse og overdel
Så har jeg fobi mot sånn veldig babyprint på alt av klær, så da blir det sånn
Totally agree... Ikke så voldsom på det skjønne skjønne slik som de litt eldre syns er sååå fint nei gje meg nåkke tøft! Her er det som regel kun en ull body og strømpikker, muligens en joggebukse og genser eller skjorte men syns det er stress med for mye klær av og på.. Heheh
Her er kun ull, så evt klær utenpå digger hummel og uglycc!Blir fort mye klær å skal drasse av og på, iallefall på dager hvor bleia fylles ørten ganger før lunsj
Jeg liker veldig godt Newbieklær, ull bruker vi kun ute siden han ikke tåler det. Så jeg har begynt å kjøpe ull med silke eller bambus innerst, det tåler han. Men jeg har aldri under 26 grader inne, så det blir ofte korterma eller bare bleia
Samme her. Gulpejente av dimensjoner. Vaskemaskinen går hver dag nå.Vis vedlegget 98693
Vi startet med dette, men er på skift nr tre nå. Huff! *stakkars vaskemaskin*
Ble vel totalt 4 antrekk i dag og to pysjer. Puh!Samme her. Gulpejente av dimensjoner. Vaskemaskinen går hver dag nå.
Vis vedlegget 98741
Digger denne buksa