Ha ha så nudelig! For et blikk <3Body fra name it. Er i strl 62 og frøkna er bare 5 uker, så litt lang i armene er den, men synes den er så søt så ville bruke den nå forde
Vis vedlegget 89426
Vis vedlegget 89427
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha så nudelig! For et blikk <3Body fra name it. Er i strl 62 og frøkna er bare 5 uker, så litt lang i armene er den, men synes den er så søt så ville bruke den nå forde
Vis vedlegget 89426
Vis vedlegget 89427
Vis vedlegget 89378
Litt arvetøy på. Syns det er på tide å komme seg ut av str 50 snart! Buksa er 56 på lengden hans, men passer ikke like godt i bredden![]()
Takk <3Ha ha så nudelig! For et blikk <3
Mener å huske jeg bestilte den fra EllosHvor har du fått kjøpt det?, likte de veldig godt...!
Finner ikke Pippi noen steder jeg.Mener å huske jeg bestilte den fra Ellos
Ja, synes den er kjempesøt![]()
De selger pippi på babyshop her jeg bor i allefallFinner ikke Pippi noen steder jeg.
Har ikke babyshop her tror jeg? :/De selger pippi på babyshop her jeg bor i allefallKjøpe tre bodyer tidligere denne uken der
![]()
Finner ikke Pippi noen steder jeg.
Risikerer å måtte betale toll der ser jeg. Men de har Babyshop i Drammen, så jeg kan handle når jeg er hos mamma og pappa!
Risikerer å måtte betale toll der ser jeg. Men de har Babyshop i Drammen, så jeg kan handle når jeg er hos mamma og pappa!![]()
Jeg måtte betale toll fra Sverige, ble jækla dyr den ammebh'nToll fra Danmark? Aldri opplevd til nå![]()
Jeg måtte betale toll fra Sverige, ble jækla dyr den ammebh'n![]()
Den var for litenMen i alle dager... Får håpe bh'n var fin da![]()
Den var for litenFail..