Sett flere termingrupper som har en slik tråd. Vet ikke om det kunne vært noe for oss jeg jenter?
Legge ut dagens antrekk på de små?
Legge ut dagens antrekk på de små?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, kan sikkert ha det og, men tror ikke jeg bidrar så mye der på noen måneder Maga'n henger og har masse overfladisk hud :s Får håpe jeg klarer å stramme det litt innTrodde det var av oss damer jeg, nesten så jeg løp til speilet xD hahah men ja, arti med en sånn tråd! Gøy å se andre klær og få litt inspo (som dem bloggærne sier)
Haha, kan sikkert ha det og, men tror ikke jeg bidrar så mye der på noen måneder Maga'n henger og har masse overfladisk hud :s Får håpe jeg klarer å stramme det litt inn
Ha ha det går over! Nå tre uker etter fødselen er jeg ganske meg selv igjen. Jeg har bare litt muffin, og den må jeg nok fikse seg. Men hengebuksvinet er vekk!Haha, kan sikkert ha det og, men tror ikke jeg bidrar så mye der på noen måneder Maga'n henger og har masse overfladisk hud :s Får håpe jeg klarer å stramme det litt inn
Det settet hadde vi til storesøster! Er utrolig fint da, selvom kjolen sklir oppVis vedlegget 84686
Helrødt fra H&M. Ikke så veldig praktisk, for kjolen sklir opp hele tida Blir body i morra!
Den frøkna der har mer hår enn vår! Tenker dere får høre det!Vis vedlegget 84686
Helrødt fra H&M. Ikke så veldig praktisk, for kjolen sklir opp hele tida Blir body i morra!
Den frøkna der har mer hår enn vår! Tenker dere får høre det!
Ha ha for vi får høre det av alle vi også, så regnet med dere ikke kunne vise frem en plass uten å få kommentarer på det TihiJepp! Tror ikke jeg har møtt ett eneste menneske som har sagt noe om henne og som ikke har sagt noe om håret Pappa'n hennes var helt likedan da han var nyfødt