Dagens "outfit" :)

Hehe, måtte le litt av dagens antrekk.
Ikke fult-så-matchende, men veldig-behagelige-antrekk!

ImageUploadedByBV Forum1357806410.581855.jpg
Lilla og hvitstripete body fra Nøstebarn, ull/silke
Mørkeblå stillongs fra Devold og hjemmestrikket vest!
:-)

haha, antrekket vaarte i to minutter etter at jeg la ut bildet :p
Mammaen hadde tatt en litt for kjapp innleggsstapp i tøybleia, så den holdt ikke så mye som planlagt :p

Nei, ikke noe tenner her heller, hun er begynnt å spytte, og frøse så det spruter sikkel her...hun frøste grøt på meg i går :p

Hehe, gøy og leke med maten;) Ofte Emmeth dytter grøten ut igjen, da han ikke helt har styring på tunga si ennå:p

Åååh, så fiiiiin han er<3 Hva har du tatt på han nå da?

De er så skjønne disse smånurkene deres! :D

Først en grå ullbody fra Cubus og en rød strikkabukse. Men det ble varmt, så buksa ble byttet ut med en bomullsstrømpis fra name it :-p

Så søt han er, og sååå fornøyd :)
Jeg kjører komfortable klær så mye som overhodet mulig! Kjoler bruker jeg kun på henne når hun skal pyntes til noe spesielt! Ellers går det i sparkebukser, sparkedresser og joggebukser :) Synes ærlig talt ikke hun kler kjoler noe særlig siden hun har så lite hår :p

vi bruker nestn bare ull..
prøver nå å bruke litt annet hjemme, men er så kjedelig å skifte om vi da skal ut

Jeg bruker og mye ullundertøy! Spesielt hvis vi er mye på farta og det er fare for at hun skal bli svett og så kald! Men nå når det er så mildt har jeg brukt endel bomull på henne når vi er hjemme, ellers så blir hun svett i skinnposen sin når hun sover ute ;) Har så mye fint i bomull så må bruke det også føler jeg! :)

synes bomull gjør han svettere og klammere jeg =)

hun blir ikke like fort svett inne med bomull ;)

nei ikke inne =)

Hehe, måtte le litt av dagens antrekk.
Ikke fult-så-matchende, men veldig-behagelige-antrekk!

Vis vedlegget 1740
Lilla og hvitstripete body fra Nøstebarn, ull/silke
Mørkeblå stillongs fra Devold og hjemmestrikket vest!
:)

Skikkelig fine klær, så ikke bildet før nå:)
Den vesten ser go ut,Anette har en også som tanta mi strikket i rosa:)
Ser så glad og fornøyd ut på det bildet :love2

Takk!
Han er en veldig blid og fornøyd gutt :-)
Den vesten er utrolig god, strikket alpakkaull/silkeblanding :)

Alpakkaull er så deilig:-) Det er det tante mi bruker også, hun er så snill å stikker til Anette :flower
Så har Anette en bamse i ren alpakka, som er håndlaget i Peru, den heter Store Alpakka:-)
Her blir den vasket hehe... :angel9 alpakka.jpg

Hihi den var søt :)

Alpakkaull er så deilig:) Det er det tante mi bruker også, hun er så snill å stikker til Anette :flower
Så har Anette en bamse i ren alpakka, som er håndlaget i Peru, den heter Store Alpakka:)
Her blir den vasket hehe... :angel9 Vis vedlegget 1820

trodde først det var en våt puddelvalp :p hahahah!
Hermine fikk en kjole i alpakka som søstra mi hadde strikka til henne når hun blei født. Så den var jo i str 0mnd. Fikk bare brukt den 2 ganger da fordi jeg ikke likte å bruke kjoler på henne da, men nå bruker vi den som en vest :D

Back
Topp