Dagens "outfit" :)

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Som i alle gode "fjortiss" blogger legges det jo ut dagens outfit! Her i gården er jeg ikke så nøye med hva jeg selv har på meg om dagen, sålenge det er minimalt med gulp og morsmelk på det så går det greit :p
Men er derimot veldig glad i å finne klær til snuppa om morran, så legger like godt ut noen bilder av dagens klesvalg! Del gjerne dere også :) Morro å se ulike babyklær :D

Dagens: sparkedress i bomull fra Lindex (str 68), røde Vossatasstar ullsokker (eller knestrømper som de er til henne) og arva slevjesmekke! Under: kortermet body fra Lindex og Libero nr 4 bleie :p

To gode venner <3

Slenger med et morsomt bilde fra i går kveld, hørte klaging fra stua og der hadde snuppa klart å sette seg fast under sofaen :D Hun hadde imidlertid på seg Joha ullpysjamas str 70 og slevjesmekke fra NameIt som hun hadde som ei kappe :p

Last edited:
Herlige bilder!

Takk! Hun er herlig, stort sett! Idag er hun ei masekråke som går mamman en anelse på nervene :P

dytter litt på denne litt jeg ;) ...prøvde å endre overskrifta men får det ikke til på det nye forumet...???? :anyone

Så søt hun er :-D

Sent from my LT26w using BV Forum

Så go og søt hun er er:-)

Takk :rolleyes: Er imidlertid nå på antrekk nr 2 for idag da hun gulpa ut hele HETTA på den forrige sparkedressen :eek: Skjønner ikke hvordan det gikk til men søkkvåt blei den :confused:

Hehe det gulpes en del her også, og ikke minst sikling. Alt blir vått innen kort tid :happy7

For ei skjønn jente!Rene lekeparken hun har der,tror jeg må ordne til litt mer til snuppa her og:-)

Søt hund og!Fox terrier?:-)

Åh! Hun er så skjønn :-)

Fant ikke noe bilde i farten, kan ta outfit-bilde i morgen!

Nydelige bilder av en liten herlig tulle:rolleyes::rolleyes:

Skal nok ta bilde i morgen og legge ut;)

For ei skjønn jente!Rene lekeparken hun har der,tror jeg må ordne til litt mer til snuppa her og:-)

Søt hund og!Fox terrier?:-)

Jepp, det er Fox! Han er en skikkelig snuskehund :D
Har laga skikkelig lekeplass til henne på den nye gymmatta, men babygym og så har vi montert uroen hennes over gymmatta siden babykurven er pakka vekk :) hun koser seg veldig der men kaver seg fort bort fra lekeplassen og ut på gulvet ;)

Sent from my ST25i using BV Forum

Artige hunder Fox terrierene!!Hadde Parson terrier før-litt samme ulla,men med noe mer krutt;-)

Jeg er så fæl til å rydde bort matta og lekene hennes hver gang det er brukt,og så blir det til at jeg bare strør ut noen leker hver gang hun skal ligge på den igjen.Hun hadde sikkert likt å ha sin egen lille lekeplass som hun kunne kjenne igjen fra gang til gang,hehe:-)

Men så har vi hund her i huset og,som er veeeldig interessert i lekene til snuppa,så det er mest hygienisk å rydde dem unna når de ikke er i bruk;-)

Det ble så deilig å få ut juletreet!
Da fikk jeg lagt frem igjen den store gymmatten og fant en liten boks til å legge lekene til Lillebror i :D

Var igår og kjøpte sånn tallmatte på Nille igår;)

Fie sikler, som om dt var VM i sikkling, må ha smekk på henne, eller så er klærne våte etter 5 min :-P

Var igår og kjøpte sånn tallmatte på Nille igår;)

Er det en sånn skumgummi-puslematte???
Vasker du den på noen måte før du slipper Emmeth til på den??
Vi kjøpte en med dyr på. Har den under babygymmen foreløbig.

Fie sikler, som om dt var VM i sikkling, må ha smekk på henne, eller så er klærne våte etter 5 min :-P

Ja, Emmeth og sikler:( men kommer ingen tenner virker det som:)

Er det en sånn skumgummi-puslematte???
Vasker du den på noen måte før du slipper Emmeth til på den??
Vi kjøpte en med dyr på. Har den under babygymmen foreløbig.

Vasker m såpe og vann i kummen også tørke m vann. Kjøpte m ole brumm til Mathea da hu var liten. Og bildene flasset av når hu spiste på den:mad::confused: så kjøper det enkle denne gang.

Back
Topp