idag skulle jeg veie meg, gjorde det mest for å se hvor mye jeg hadde gått opp siden jeg ikke akkurat har vært noe særlig sunn i det siste... men det viser seg at jeg fkatisk er bare 1.1 kg fra målet mitt.....dæven døtte. 1 F**** det skal jeg klare ass... Er bra jeg ikke har veid meg hver dag som jeg gjorde i begynnelsen..
Fikk dessuten en koslig kommentar på jobb..En jeg ikke har sett på lenge kom bort til meg å viska litt diskre... "jeg syns du har tatt av deg masse siden jeg så deg sist, kan det være tilfelle...du har blitt så fin å det syns skikkelig godt at du har tatt av deg en del"...ble skikkelig glad jeg at noen så det.. Er jo så lett å se å kommentere når noen går opp i vekt, men ikke ned...
Fikk dessuten en koslig kommentar på jobb..En jeg ikke har sett på lenge kom bort til meg å viska litt diskre... "jeg syns du har tatt av deg masse siden jeg så deg sist, kan det være tilfelle...du har blitt så fin å det syns skikkelig godt at du har tatt av deg en del"...ble skikkelig glad jeg at noen så det.. Er jo så lett å se å kommentere når noen går opp i vekt, men ikke ned...
Du har vært råflink syns jeg! Da er jo 1 kilo bare barnemat vet du [;)]