Dagens "opprop" 5.august

Krølla82

Forumet er livet
Skriv dere på dere som er innom og om noe er på gang.[:)]

Er her og har ikke noe på gang:
Krølla82
Hjertejenta
Kiwii
19_lisa
MammaMilla88
Monicab82
Mammaiaugust09
Herlig
My little love
Toklee
Gulledulle
Erina
Elin_
Martes
VeJe
Augustmamma78
BettyB
MFT
Mammatilsnart4!
Augustbebislove
Venter_på_3de_spire
Sleepy
nkari
DC88
Mammameg
Trine30
Viccy
Qvissi
Mummy28
Pandaungen
Venter_spent
Lillepooh
Tippetupp
Isabell_med_baby
Liten_sprell_august
BabyBee
SBML
Trinea
Banana1
Mamman t Marius
Perna
Zita
Anetteee84
Besa
Charlotte1989
Princess_barbie
~Milla~
Cizza03
Lusa
Bittelitta
Falk88
Cattababe
Hildecath
Mhj
RC.
Citadel
Liv Runa
Sima_
Starlight
Hope
Beliver
AppelPie
Lmaria
MammaTilMinaOgBaby
Catski
HeRo08
Lill84
STC
Conniemor
Mittførste
Marthe Aleksandra




Er her og har noe på gang:
et_lite_vesen

Disse er på føden :
Frk Kolås
Fruktbar

Disse har født:
kariannm
Silje.84
Sandra1986
Marie90
Lillelull
Impulsiv
Jordbæra
Pluske83
Hjertemamman
*SusieQ*
Xena87
Nynne
Naninnie
MammaMedSpireIMagen
*Vipsen*
Blessa
Tjukkebollafeita
Schopoholic
150V.R
Mej
Augustbaby i magen
*snusken86*
Siljemarita
Sommerbarn09
*bellasnella*
raskatte
Lopez Kat. Von D
Jeani
Gullungene
litenängel84
snartmamma24
babybaby09
Tessa
RockMyBaby
Håpfull
majagirl
Erdne
Skrulla
r.marie
Mammalm
Rico82
Stormage
PersillesLille
Little
Charlotteogprinsessa
Pijah
_Nanne_
m_ay
Elleville
Hilla85
Bebiønske
Sjeglo
**Stjernelill**
Stine!
Kikki82
 
jeg er her og ingenting pågang
 
er her..
 
Er her [:)]
Ingenting på gang i dag heller...
 
er her fortsatt
 
ORIGINAL: mammaiaugust09

Er her [:)]
Ingenting på gang i dag heller...



samme her ....
 
Er her, 4 dager på overtid.... [8D] Håper det skjer noe snart....
 
Helu! Her er jeg men ingen ri[:D]
 
Er her, ingen ting på gang.
 
Er her, ingenting på gang
 
ORIGINAL: 19_lisa

Im here! [:)]Men ingenting på gang..
 
ORIGINAL: Hjertejenta

jeg er her og ingenting pågang
 
ORIGINAL: mammaiaugust09

Er her [:)]
Ingenting på gang i dag heller...
 
Back
Topp