Dagens oppmuntring!!

*Lykkelig og spent*

Forelsket i forumet
Dagens trøst..
Damer med kurver er de beste..
Det er bare hunder og arkeologer som vil ha bein..
Så nyt sommeren og stress ikke med bikiniformen!! emoticon

Og dagens nedtur for de som faktisk er uønsket tynne.

Men ja, for all del.. Er det noen som ikke stresser er det meg :P

Haha.. så hyggelig og gjennomtenkt "oppmuntring" til alle de som stadig skriver om at de ikke klarer å gå opp i vekt selv om de ønsker det :)))

Nå synes jeg for min del at de fleste her inne sliter med det motsatte... nemlig konstant klaging på at de ikke kommer seg ned i vekt, så....

hahaha.. må eg poppe popcorn eller?

Syns den var fin jeg :) hehe

¤Kanonica¤ skrev:
hahaha.. må eg poppe popcorn eller?

Syns den var fin jeg :) hehe

Haha, det synes jeg også altså :D Ikke pop for min del, jeg skulle bare si det for å være litt høflig ;)

Merkelig at det er helt gret å skrive slikt. Hadde jeg skrevet omvendt hadde jeg blitt hengt her inne.
Jeg er iallefall glad min samboer liker beina mine, var vel heldig jeg da siden jeg ikke har noe annet enn bein.
Ikke er han arkolog heller.
Godt vel gjonnomtenkt oppmuntring du kommer medemoticon

Dagens oppmuntring fra ei som har litt ekstra å ta i.

Mer å ta i, mer å vær gla i :)

Det si iallefall sambo(som e en flis) tell me når e e deppa pga vekta.

Dagens oppmuntring fra meg: noen liker mora og noen liker dattera, men gifte ble dem begge to. Pust og slapp av, uansett fasong. Slik som jenter har totalt ulikt syn på hvilke gutter som er fiiiine, slik har nok hytta det å! Noen liker former, andre liker de petite, mens noen vil ha litt mer å ta i. Er noen der ute for alle og enhver uansett hvilket tall vekta stopper på. Er du derimot dritt lei av mannebein generelt er det mye fint i plast om dagen, noe for en hver smak der også.

MalinDalin skrev:
Dagens oppmuntring fra meg: noen liker mora og noen liker dattera, men gifte ble dem begge to. Pust og slapp av, uansett fasong. Slik som jenter har totalt ulikt syn på hvilke gutter som er fiiiine, slik har nok hytta det å! Noen liker former, andre liker de petite, mens noen vil ha litt mer å ta i. Er noen der ute for alle og enhver uansett hvilket tall vekta stopper på. Er du derimot dritt lei av mannebein generelt er det mye fint i plast om dagen, noe for en hver smak der også.

emoticon

MalinDalin skrev:

Deg liker jeg. Det var en fin oppmuntring:) Skulle satt inn enn smiley her, men orket ikke, tar for lang tid:)

Back
Topp