Dagens oktobermamma 12.mai

Ophelia

Elsker forumet
Dagens Oktober-Mamma er rai![:D]
Dagens Okt-Mamma skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS Oktober-Mamma! Den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
Alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen.

Tidligere Dagens Oktober-Mammaer:
2. april: Miss Hormontroll
3. april: Bambling
4. april: Bolla85
5. april: Lolodi
6. april: Tøtta29
7. april: Spent24
8. april: Babyensmamma
9. april: Ra81
10. april: mammagutt
11. april: hunnykaos
12. april: AogSerSANT
13. april: Kinaputten
14. april: Guttaogmeg
15. april: Snowy
16. april: Scorp80
17. april: Linko
18. april: Mildrun
19. april: min_første
20. april: Rita_h
21. april: BellaBonita
22. april: Lilletrampepus
23. april: Ivibivi
24. april: HøstVinterMamma
25. april: Till
26. april: Kasandre
27. april: Summer82
28. april: Trizia
29. april: Sorland
30. april: Eplemos
1. mai: *Snoopy*
2.Mai Vinglete Venupi
3.mai lillivanilli
4.mai Superpappa
5. mai: mygirl26
7.mai: Himmelblå
8.mai: cilie#
9.mai: Goldy
10.mai: Missi_85
11.Mai: Ophelia
12.mai: rai

Dagens oktobermamma er rai!!!!
Rai virker som en superkul dame som hadde vært gøy å treffe. Hun har tonnevis av humor, er ikke få ganger jeg har ledd godt av det hun skriver. Hun kan få sagt det[:D] Rai kommer med mange gode innspill og råd, hun er omsorgsfull og god. tillegg så klarer hun å gjøre meg kjempemisunnelig og får meg til å angre på at jeg ikke kjøpte alt utstyret som trengs, HVER  GANG hun briefer med tøybleiene hun har anskaffet seg[;)]Hun er også en kjempeflink mamma til jenten med det fine navnet, Eirun[:)]
Kos deg idag[:)]

Rai må få oktober jentenes humør spreder pris, ler meg skakk ihjel av den kjerringa[:D][:D][:D]
Sprudlende og blid bestandig(så lenge kaffen er innabors)
Kjempe flink mamma til lille eirun[:)] 
Grattis med dagens mamma tittel[;)]

søt,pen og kjempemorsom dame som jeg håper på å få treffe en dag[:D] Får meg alltid til å le..

Rai virker som en superdame, og har faktisk fått meg til å vurdere tøybleier til nestemann.. [:)]
De ser jo så kuule utt![;)]

Dette er en dame med masse god humor, godt humør, og veldig musikkglad dame [:)] veldig glad i hunden sin også, og så har hun en søt liten pike [:)]

Rai er et sprudlete menneske, som får andre som har en dårlig dag til å bli i godt humør [:)] Hun skriver morsomme innlegg og har mange gode kommentarer på lur.

Kul dame rett og slett [:D] Hadde vært gøyalt å tatt en real fest med deg en gang!!

Rai er en av de mest morsomme jeg kjenner til her inne, har fått meg en god latter flere ganger. Søt er hun også, og en supermamma til Eirun.

Rai er fantastisk nok like glad i tøybleier som meg [8D] Elsker likesinna på BV!

I tillegg er ho hysterisk morsom! Ler meg skakk av innlegga hennes! Fantstisk måte å formulere seg!

ME LIKE! [;)] Håper å treffe henne ein dag!

ORIGINAL: babyklarnå

Dette er en dame med masse god humor, godt humør, og veldig musikkglad dame [:)] veldig glad i hunden sin også, og så har hun en søt liten pike [:)]

Rai er ei rå dame som virker sprudlende og full av humor og selvironi[:D]
trekker litt på smilebåndet når jeg ser noe av det hun skriver.
kul mamma til den søteste Eirun da![:)]

ORIGINAL: matvrak

Rai er et sprudlete menneske, som får andre som har en dårlig dag til å bli i godt humør [:)] Hun skriver morsomme innlegg og har mange gode kommentarer på lur.

Kul dame rett og slett [:D] Hadde vært gøyalt å tatt en real fest med deg en gang!!

sign! [:)]

Rai er rå! Er virkelig en dame jeg kunne tenkt meg å ta en pils eller fjorten med
Og hun ler faktisk av musikkvitsene mine[8D]
Har et fantastisk humør, samt en NYDELIG datter som heter Eirun.

Vi slår et stortrommeslag for felles tøybleie-maniac Rai!

ååååå dere er så søte og snille og gode og helt alle sammen [:)]Blir helt rørt jeg

Skal lagre denne tråden og titte på den på kjiiiiiipe dager[:)][:)]
....hnæhæhæhæ bra at dere ler haff,jeg tuller og fjaser som et uvær og det er godt det blir tatt i mot vel [:D][:D][:D][:D][&:]
åååååå SØTASER[:)][:D]

Men folkens,skal vi si fest i casa RAI RAI en dag da

ORIGINAL: Ivibivi

ORIGINAL: Bambling

Rai er den eneste her inne som virker som om hun har like voldsomme humørsvingninger som meg! Men som oftest er hun superblid da!
Kjempemorsomt kvinnfolk, ler alltid av innleggene hennes! Og så har hun så fint navn på fine jenta si! Eirun! [:)]
En av de jeg gleder meg VELDIG til å møte på landstreffet! [:D]

Sign! Og om hun er like hyggelig som søstra si, så er er hun mer enn godkjent hehe

Så bilde av Eirun på FB med søstra di, så huska jeg navnet - flott og sjeldent navn! Og jammen var det ikke samme søte Eirun som din hehe
Ble kjent med M da vi var i praksis sammen [:)]
Verden er ikke stor gitt! [:D]

liiiiiiten verden[:D][:D][:D]Herregud så morro[:D][:D][:D]

Jeg har hatt gleden av å få møte rai, og hun er helt skjønn! [:D] Hun har også en utrolig fin datter!
Det var kjempekoselig å få møte deg, og jeg synes det er litt synd at du skal flytte sørover [:(] men ønsker deg lykke til [;)]

På tide du blir dagens oktobermamma, rai!!

Herlig dame med boatloads av humor!! Elsker å lese innleggene dine, du kan seriøst få ALT til å virke morsomt! Smileybonanza hver gang!!! Me like! (får ikke satt inn smileys nå, bv'er med iphonen og det er så knotete, men se for deg alle mulige smileys til ære for deg i dette innlegget!)

håper på å få møtt deg og skjønne bowlingkule-stump-Eirun! (fortsatt litt vemodig over at det ikke ble tb baby her...) Anywho, du fortjener tittelen i allefall! Så ærlig, rett fram, søt, snill og god som du er!

Nattinatt

Back
Topp