DAGENS NAVN - 24.Mars

Chevron

Gift med forumet
Julibarna 2019
Juliknøttene 2022
Jeg takker igjen for utmerkelsen, og signerer at det aldeles ikke har vært enkelt å velge bare en! Dere er så mange flotte jenter [:D]

Men, valget har blitt gjort, og falt på en av de første jentene jeg la merke til her inne, og ble "kjent med". Hun virker jordnær og herlig ærlig, har alltid et oppmuntrende svar, og jeg personlig liker særlig måten svarene er skrivd på, for de er så ekte og så blide [:D] Blir liksom så glad hver gang jeg leser et av hennes svar i en eller annen tråd [:D] Jeg beundrer deg altså i det skjulte, uten at du nå skal føle at du har en stalker her inne [8D]

Dagens navn, den 24.mars, eeeeer:

mariferrari

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Før opp navnet ditt under her etterhvert som du har blitt dagens navn og kopier over på ditt innlegg slik at vi ikke velger samme navn hver dag
Det er lov å velge samme navn som før, men bør helst ikke være 3-4 like etterhverandre

Tidligere Dagens Navn:

Petra Prøvedokke
KonTrolla

Gratulerer så masse med dagens navn[:D]

ORIGINAL: Petra Prøvedokke

Gratulerer så mye med Dagens Navn, mariferrari! [:D][:D][:D]

[:D][:D]

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

[:D][:D]

Gratulerer!! [:D]

Gratulerer så mye!

Heiser til mariferrari [:D]

ORIGINAL: **Mystery**

ORIGINAL: KonTrolla

Heiser til mariferrari [:D]

send en pm til henne,for i dag er det hennes tur[;)]

Så fint at du tenker for meg, for det kom jeg ikke en gang på at gikk an [8D] Men det er gjort nå [:D]

haha,gleder meg til ammetåka di slår inn jeg

HAHA, nå lo jeg faktisk høyt [:D] Hadde omtrent verdens verste ammetåke, der jeg glemte hva jeg tenkte på, mens jeg tenkte på det [8D] Så, ligger tydeligvis fryktelig bra an til enda verre tilstander [8D]

dytter litt :) hun må da komme inn snart:)

ORIGINAL: Superteam 15.10.10

dytter litt :) hun må da komme inn snart:)

Tusen hjertelig takk jenter! Jeg har hatt d så travelt å bare jobbet, så jeg har ikke hatt sjangsen til å være innom engang..... Sorry, absolutt ikke meningen å være utakknemlig..... Tror dessverre at dagens navn 25 mars må vente til i morgen, for nå besvimer jeg snart her jeg sitter!

Back
Topp