???DAGENS NAVN 21 JUNI???

Shine and rise....[:D]

[:D]

Tusen hjertelig takk jenter!! Ble helt rørt jeg nå!![:D] Er bare innom å titter på den tråden innimellom, da jeg aldri ville trodd jeg skulle bli valgt til noe slikt..[8|] SÅ jeg har ikke unngått den med vilje...

Har ikke helt satt meg inn i dette, men skal se om jeg finner dagens navn sånn plutselig jeg..

ORIGINAL: MrsQuattro

Tusen hjertelig takk jenter!! Ble helt rørt jeg nå!![:D] Er bare innom å titter på den tråden innimellom, da jeg aldri ville trodd jeg skulle bli valgt til noe slikt..[8|] SÅ jeg har ikke unngått den med vilje...

Har ikke helt satt meg inn i dette, men skal se om jeg finner dagens navn sånn plutselig jeg..

Hadde du aldri trodd det skulle bli deg, hvorfor ikke? Du som er så god [:)]

Pss, ikke glem listen da, den er øverst på innlegget [8D]

ORIGINAL: *Sperminator*

ORIGINAL: MrsQuattro

Hadde du aldri trodd det skulle bli deg, hvorfor ikke? Du som er så god [:)]

Pss, ikke glem listen da, den er øverst på innlegget [8D]

Ble lei meg jeg nå...Må ikke tenke såååånn...Var sånn jeg tenkte også...Men se blitt dagens navn 3 ganger siden jeg ble smelt på tjukka (en gang inne på jan hvis noen lurte[8D])

Du som fortjener dette sååå godt...[:)]

Igjen tusen takk![:D] Men jeg har aldri i hele mitt liv blitt valgt til noe som helst.. Og en selvtilitt som ikke er så høy, så tror en ikke slike ting skjer en..!

Tenker så det knaker enda mtp dagens navn som jeg skal offentliggjøre nå snart...[8D]

Back
Topp