Dagens navn 15 april

2x 24November

Forumet er livet
VIP
Dagens navn idag er  min aller beste venninne[:D][:D] Hun er en jentejeg aldri kunne levd foruten Vi har vært venninner i mange mange år, og til og med samboerer i perioden mai 07 til mai 08. Da med 4 barn i alderen 2år, 4 år, 6 år og 8 år[:D] Det var til tider hektisk, men absolutt et fint år.
At vi nå går gravide samtisig med bare 10 dager mellom terminene er jo egentlig helt uvirkelig. Vi "planla" da jeg gikk med Linus at med nestemann skulle vi gå gravide sammen. At vi da begge ble uplanlagt gravid på p-piller samtidig er jo egentlig for godt (og rart) til å være sant[:D][:D] men sammen på ultralyd for 2 dager siden kunne jo det bekreftes.
Gleder meg så innmari til å treffe den lille gudmorskatten min som ligger i magen din, og jeg skal bli verdens beste gudmor til h*n. Slik som du er til Linus

Jeg er kjempe kjempee glad i deg, og ingen kan måle seg med deg! Gleder meg som et barn til helga når jeg kommer på besøk til deg. Da skal vi sove, måle mager, høre på hjertelyder og prate og kose oss[:D]

Dagens navn er: BabyINovember10

(ble veldig langt dette, men jeg kunne skkrevet side opp og side ned om dette  fantastiske menneske[;)])

SOUL

Julia09

YlliVogel

^Milla^

Nøtteknekkern

Thomas Toget

Blåmann 

betty spagetti

SistemannIMagen

ORIGINAL: glamaria

Gratulerer til BabyINovember10

ORIGINAL: YlliVogel

BabyINovember10 GRATULERER SÅ MYE MED TITTELEN! Håper du får en trivelig dag!
[:D][:D][:D]

ORIGINAL: glamaria

Gratulerer til BabyINovember10

SNUFS Nå kom tårene hos meg alså [;)][;)]

Tusen takk snuppa mi [:)] Kjempe gla i dæ oxo

Kunne ikke levd uten deg heller, du betyr så kjempe masse for meg å gleder meg til disse hormonelle mnd sammen med deg

ble litt satt ut her [;)][;)]

ORIGINAL: YlliVogel

Gratulerer med dagens navn, du høres helt fantastisk ut!!! Så heldige dere er som har et slikt sterkt og godt venninneforhold [:)] 

ORIGINAL: Kybele

Gratulerer med dagens navn, du høres helt fantastisk ut!!! Så heldige dere er som har et slikt sterkt og godt venninneforhold [:)] 

sign! gratulerer![:)]

ORIGINAL: Kybele

Back
Topp