Snaffen87 Glad i forumet 11 Apr 2010 #1 IkkjeBareMarita [:)] Fordi hun kommer med så mange fine og positive svar her inne Tidligere dagens navn: rosarose *fulliull* Arielle ElisabethRB Diddij Vugge mammasinramp Snaffen87
IkkjeBareMarita [:)] Fordi hun kommer med så mange fine og positive svar her inne Tidligere dagens navn: rosarose *fulliull* Arielle ElisabethRB Diddij Vugge mammasinramp Snaffen87
Niniel Glad i forumet 11 Apr 2010 #8 ORIGINAL: Vugge Gratulerer!!! Også blir jeg så gla av bildet ditt ![:)] Sign! Et herlig bilde[:)] Grattis!
ORIGINAL: Vugge Gratulerer!!! Også blir jeg så gla av bildet ditt ![:)] Sign! Et herlig bilde[:)] Grattis!
VimseHåve Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Maiskolbene 2023 :-) 12 Apr 2010 #15 Ooooooooo!!!! Tuuuuuuuuuusen takk!! For en fiiiiiin start på dagen!!![:D] Nå kommer jeg bare til å gå rundt å smile idag[:D][:D][:D]
Ooooooooo!!!! Tuuuuuuuuuusen takk!! For en fiiiiiin start på dagen!!![:D] Nå kommer jeg bare til å gå rundt å smile idag[:D][:D][:D]
Lykketroll m/2gutar Forumet er livet 12 Apr 2010 #17 Gratulerer!! Vel fortjent!![:)][:)] Syns du er så søøt og god![:D][:)]
avelilith Elsker forumet 12 Apr 2010 #18 Oh, gratulerer så mye med dagens navn!!! Det var koselig [:D]