Dagens middag

Fiskekaker, potet og grønnsaksblanding

Spagetti og kjøttsaus

I dag ble det en enkel Fjordland med kjøttkaker ❤️

Idag skall me ha barnens favorit rett. Lax med potetstappa kald sås og grønsaker

Her tror jeg det blir gryterett i dag :)

Aner ikke, vi spiser litt ut av fryseren for tiden, fiskenuggets som jeg trodde vi skulle ha tirsdag ble i gpr, for det var så mye pølse og svinemør at det holdt på tirsdagen, så fiskenuggest med pommes frites, samt et par små pizza fra fryseren i går. Vi får se hva det blir idag, men i dag er ingen av oss hjemme på dagtid, og ikke noe er tatt ut, så mulig det må kjøpes noe som ikke er frosset, med mindre vi har mer som skal lages fra frossen tilstand.

Grateng, har oppi blomkål og brokkoli også :)

Vedlegg

• FCD892D0-8630-41AC-803F-779907641411.png
    FCD892D0-8630-41AC-803F-779907641411.png
    53,6 KB · Visninger: 12
Vi skal ha stekt makrell med smørdampede poteter, agurksalat og rømme

Tomatsuppe med makaroni, egg og brød i tillegg.

Her har vi hatt spysjuka alle mann og i dag var første dag jeg og jentungen har klart å få i oss noe som helst, så vi slo til med makaroni med ketchup :hilarious: Mmmm.. :wacky:

Her har vi hatt spysjuka alle mann og i dag var første dag jeg og jentungen har klart å få i oss noe som helst, så vi slo til med makaroni med ketchup :hilarious: Mmmm.. :wacky:
Ufff då.gottt med makroni og ketchup. Har spist det selv flera ganger da eg har vart syk og har ej orka ordna annet

Back
Topp