Dagens middag ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Taco poteter m/ salat :)
Dvs. Båtpoteter med tacokjøttdeig og ost over i ovnen. Enkelt og greit.

Ops, der va visst en middagstråd ja :) knis.. Vil noen hjelpe meg med hva jeg gjør med to frosne laksefileter? :p

Åh,ja det er så godt! Bruker å legge laksefilleter i en ildfast form, toppe med sitronpepper, masse grønnsaker og creme fraishe. NAM!

Salat, kyllingfillet, vannmelon, mais, brødkrutonger, ost og dressing.
Litt pasta også til ungene. Ferskt og godt :-)

Ja, det va kanskje logisk.. hehe.. Takk for tips... Høres jo dritgodt uut
Creme fraiche er lurere å bruke enn rømme. Rømme klumper seg ofte når det stekes lenge, og det er fryktelig udelikat!! Ellers er faktisk Philadelphiaost også veldig godt oppå laksefileter. Den "smeter" på en måte :)

Hadde stekt laks med ovnsstekte wokgrønnsaker og potetbåter til. Og en klatt rømme på tallerkenen :)

i dag hadde vi den simpleste middagen ever!
Nudler :) spiser det aldri men mannen min gadd ikke å handle og gadd heller ikke å lage noe annet :smiley-ashamed008

i dag hadde vi den simpleste middagen ever!
Nudler :) spiser det aldri men mannen min gadd ikke å handle og gadd heller ikke å lage noe annet :smiley-ashamed008

Det fikk jeg lyst på! :D Men får så utrooolig vondt i magen etterpå, er nok derfor det er lenge siden jeg har spist det.

Til kvelds hadde samboer og jeg baguetter med hjemmelaget tunfisksalat :) Storesøster er på overnatting med klassen på skolen ;)

Det fikk jeg lyst på! :D Men får så utrooolig vondt i magen etterpå, er nok derfor det er lenge siden jeg har spist det.

Til kvelds hadde samboer og jeg baguetter med hjemmelaget tunfisksalat :) Storesøster er på overnatting med klassen på skolen ;)

Åhh det hørtes godt ut med hjemmelaget tunfisksalat :) Kjenner at jeg ikke har hatt skikkelig middag.

Back
Topp