Dagens middag?

Krristy

Gift med forumet
Hva står på menyen idag da ? :)

Tja... Formen er laber og jeg er lei av å lage mat (er stort sett jeg som gjør det, men det er fordi jeg egentlig liker det, men når formen ikke er god, så...)
Så da vurderer jeg rester i dag, faktisk! VI hadde fiskebollesuppe i går og har litt annet i kjøleskapet vi han ha i tillegg =) 

Fru H skrev:
Tja... Formen er laber og jeg er lei av å lage mat (er stort sett jeg som gjør det, men det er fordi jeg egentlig liker det, men når formen ikke er god, så...)
Så da vurderer jeg rester i dag, faktisk! VI hadde fiskebollesuppe i går og har litt annet i kjøleskapet vi han ha i tillegg =) 

Skjønner godt den.
Her lager jeg både mat hjemme og på jobb (jobber som kokk)
Og har vært sykemeldt i 2 uker pga en operasjon.
Har fått en ekstra sykemelding til onsdag nå for å begynne å få i meg litt mat og energi, så tenkte jeg skulle prøve å lage middag for engong skyld då siden ingen her i huset har fått middag på over 2 uker

Krristy skrev:

Fru H skrev:

Skjønner godt den.
Her lager jeg både mat hjemme og på jobb (jobber som kokk)
Og har vært sykemeldt i 2 uker pga en operasjon.
Har fått en ekstra sykemelding til onsdag nå for å begynne å få i meg litt mat og energi, så tenkte jeg skulle prøve å lage middag for engong skyld då siden ingen her i huset har fått middag på over 2 uker

Da skjønner jeg at du kan bli lei =) 
Nei, slik jeg jobber (nattevakter) er det like greit at jeg begynner med middag og slikt, og da får jeg det som jeg vil og, hehe. 
Mannen er selvsagt veldig glad for det, og til vanlig liker jeg jo godt å stå for middagen. 

Hjemmelaget potetmos og torskefilet med stekt bacon

Noe så enkelt som potetmos, grønnsaker og baconterninger.

Kotteletter, poteter, grønnsaker surkål og brun hjemmelaget saus Enkelt og greit!!

Hompetitten skrev:
Hjemmelaget pizza

Her også

tror det enten blir fiskeboller i hvitsaus med potet og bacon eller hjemmelaget pizza :)

I dag er jeg hjemme alene, sambo skal til bodø å hente en bil så han er ikke hjemme før sent i kveld..! så da får den gravide magen min bestemme helt selv, så det blir spennende å se hva det blir ;) hehe

I dag ble det Toro Lasagne, fordi jeg fikk cravings på gratinert ost....

Back
Topp