Dagens middag idag da, jenter?

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Her blir det kjøttdeig blanda m en hakket løk, kjøttkrydder, ett egg, 2 eller 3 dl frosne grønnsaker, salt og pepper. Legger det i en ildfast form også legger jeg baconskiver på toppen. Settes i ovn på 180-200 grader i ca 45 min;) serveres m poteter og saus av eget ønske:p heter forloren hare i dk, aner glad hva navnet kommer av;)

Det hørtes kjempegodt ut:-) Må prøve å lage det en dag.
Her blir det ikke middag i dag, kaaanskje omelett hvis mannen husker å kjøpe egg.

Vi skal ha pølser med hjemmelaget potetmos og erter :) storebrors favoritt!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

På tide å tenke på middag istedenfor å sitte her ja.... Tror kanskje det blir hjemmelaget fiskegrateng i dag :)

Heimelaga kjøttkaker i brunsaus, poteter og grønnsaker<3

Jeg er MATLEI!
Mannen komer hjem senere i kveld, men T og jeg er litt sultne nå.
Tror det blir karbonader og speilegg :p

Her blei det kjøttpudding i brun saus med potet og gulrot! Enkelt og greit :) er også litt matlei så trenger tips til enkel og sunn middagsmat ;)
Må lage uten løk da for det tåler ikke snuppa :oops:
Sent from my ST25i using BV Forum

Her blir det kjøttdeig blanda m en hakket løk, kjøttkrydder, ett egg, 2 eller 3 dl frosne grønnsaker, salt og pepper. Legger det i en ildfast form også legger jeg baconskiver på toppen. Settes i ovn på 180-200 grader i ca 45 min;) serveres m poteter og saus av eget ønske:p heter forloren hare i dk, aner glad hva navnet kommer av;)

Den der skal jeg sjekke ut en dag jeg igjen kan spise løk igjen :) Hørtes kjempegodt ut!

Det ble omelett med bacon her i dag, i morgen blir det pizza tror jeg:-)

Her blei det kjøttpudding i brun saus med potet og gulrot! Enkelt og greit :) er også litt matlei så trenger tips til enkel og sunn middagsmat ;)
Må lage uten løk da for det tåler ikke snuppa :oops:
Sent from my ST25i using BV Forum

Uff, kjedelig hun reagerer på det også:( men likeså greit og holde seg unna løk da, ja. Er jo bare for en liten periode:)

Vi hadde poteter, kokte gulrøtter, brokkoli og bearnaise til:)

Var ute på restaurant idag og spiste verdens beste Kylling Chop Suey ...........Mmmmm..
Elsker kinamat :)

Back
Topp