Dagens mål

Juble

Forumet er livet
jentene i juni13
Idag er dagens mål å vaske og støvsuge bilen inni ! Ikke gjort siden....sommer ? Får bruke hele dagen om så er. Også så jeg stellebord på tilbud som jeg kunne tenkt meg. Får se.

Her er dagens mål å komme seg til legen så jeg får spurt om sykemeldinga. Hente utskrift av journal hos gamle legen.
Og så hadde jeg tenkt meg en tur på kafé,for det er lenge siden.
Syns det er så digg å bare sitte alene med en god bok,eller skrive litt hvis jeg har mye å tenke på. Evt strikke. Bare slappe av med litt bakgrunnsstøy som ikke er tv.
Men nå har jeg ikke orket det på en stund.
Skulle tro jeg hadde mer energi nå når jeg bare har jobbet 40% en stund,og i tillegg tatt det med ro hele denne uka. Men så har jeg begynt å våkne midt på natta og bruker en time på å sovne igjen. Typisk.
Ja ja.. kanskje jeg skulle prøve å gjøre bilen min presentabel inni..

Min plan er å få huset til å se sånn halvveis respektabelt ut ihvertfall.. :-) får besøk av ei kusine ikveld, og hun blir her til onsdag, så da bør det gå an å gå på gulvet uten å snuble i alt mulig rot.. :-) prøvde å hinte til sambo i går, men det endte med at han gikk og løfta på alt sånn at jeg kunne vaske gulvet.. så jeg har rent gulv men absolutt ikke ryddig stue :P

Så kjekt med mål! Mitt mål er å få vasket alle barneklærne :)

Målet oppnådd, med maange pauser ! Har også vært og kjøpt stellebord for det var på tilbud idag :) veldig fornøyd med dagen :)

• Liker
Reactions: VeL
Det var lurt å kjøpe på tilbud. Hvilket bord ble det? :)

Husker ikke, hvit kommode med badekar som kan tas ut etterpå. Kosta 1200, hadde kosta over 2000, det så bra ut. 20 eller 40% på alt utstyr og klær også.

Mitt mål er å male ferdig alle 21 fargeprøver og henge ut på veggene. Nå er jeg ferdig med det kjedelige - 6 stk hvite - og skal etter en tørkepause ta noen mer gøyale :) (tips forresten: Flugger har 50% for OBOS-medlemmer 12.04) Siden vi drar på ferie neste uke, må vi bestemme oss for begge stuefarger og farge til den lille før det.
Og så er det å planlegge kvelden og helgen, slik at det blir mest rasjonelt. Skal låne jobb-bilen, og med den er det mye vi burde ha gjort. Men det må lages lister, kontaktes folk osv... I morgen er det dessuten fødselskurs midt på dagen, så det blir ikke lange turer...
Gravidhjernen er ikke helt like logisk som sivilingeniørhjernen, kjenner jeg :D

Back
Topp