Dagens lille skrekk

BobY

Flørter med forumet
Snøkrystallene2021❄️
..som endte bra altså! Men det å våkne opp, gå på do - blødninger. Går på do igjen etter 10 min.. fortsatt blødninger. Ikke mye, men blod fra vaginaen er blod man helst ikke skal ha i uke 26..

Fikk snakket med føden to ganger, blødningene stoppet etter den 3.doturen. Masse spark og liv fra den lille, men streng beskjed om å hvile og ringe om det skulle skje igjen ❤️
Bekymringene skal liksom ingen ende ta Men nå gikk det bra, og det er så godt å vite at føden er en telefon unna og svarer fort ❤️

..som endte bra altså! Men det å våkne opp, gå på do - blødninger. Går på do igjen etter 10 min.. fortsatt blødninger. Ikke mye, men blod fra vaginaen er blod man helst ikke skal ha i uke 26..

Fikk snakket med føden to ganger, blødningene stoppet etter den 3.doturen. Masse spark og liv fra den lille, men streng beskjed om å hvile og ringe om det skulle skje igjen ❤️
Bekymringene skal liksom ingen ende ta Men nå gikk det bra, og det er så godt å vite at føden er en telefon unna og svarer fort ❤️
Åh gud, tror jeg hadde fått helt panikk og hjertestans! Godt det gikk bra! Husker de der første ukene, hvor jeg panisk så etter blod på papiret hver (eneste) gang jeg var på do, for var så redd for å miste.

Sa de noe om hva det kunne skyldes, eventuelt?

Uff så grusomt skremmende! Sender deg en god klem!❤ lurer også på om de sa hva det kom av?

Skjønner at det var skremmende:Heartred
Jeg også hadde det for et par uker siden, da jeg var 24+2. Var ikke så mye, men ble selvfølgelig bekymret. Men prøvde å roe meg med at jeg kjente mye liv i magen, også var det ikke mer blod etter dette (bare små rester), og ingen smerter. Nevnte det for overlegen jeg var til ultralyd/vekstkontroll hos noen få dager senere, og han virket hvertfall ikke bekymret over det, og sa det var veldig lett og vanlig å få små rifter osv i slimhinnene nå. Jeg visste jo også det, men litt rart det bare kan komme uten videre..

Kjenner til det ❤️

Godt å høre at det går bra nå. Ikke nøl med å dra inn til føden om det skjer igjen, utrolig beroligende å få det sjekket grundig.

Har blødd to ganger i løpet av andre trimester og begge gangene ble jeg utrolig godt tatt vare på av leger og jordmødre på føden. Dobbelt og trippelsjekket av flere leger.

De trodde kanskje at det var et blodkar eller annet uskyldig, ettersom det kom fra blå himmel og ingen smerter eller annet varsel i forkant. Hadde masse kynnere dagen før pga stress, så mulig det kan ha en innvirkning. Blir egentlig ren gjetting.. men så langt virker alt bra ja:) Fortsatt litt småredd for å gå på do, men det er vel naturlig når man opplever små episoder som skremmer og man går rett inn i konsekvenstenkingen .. «enn hvis..!»

Jeg opplevde akkurat dette i går. Var utrolig skremmende, selv om det var lite, ingen smerter og det oftest er ufarlig.
Men fin erfaring å ha med seg god og rolig oppfølging fra fødeavdelingen.
Og underveis fikk jeg litt panikk med alt som ikke er på plass ennå, av alt fra nok klær til seng til den lille. Shopping dyttes opp på lista!

Jeg opplevde også det samme for ca 4 uker siden, rundt uke 22. Har heldigvis ikke blødd siden, og alt er bra med de to små ☺️❤️ Det går helt sikkert bra for deg også ☺️

Back
Topp