dagens kjøp!

pandalise

Gift med forumet
Helt spontant, kjøpte vi oss Emmaljunga Scooter idag. Hittil er jeg kjempefornøyd! Aner ikke om det er den helt nyeste, men den virka jo snedig uansett :-P

Bildet er hentet fra google..

Jeg har Emmaljunga City Cross og er veeeldig fornøyd med den hvertall. De ser ganske like ut[:)]

Herlig [:D]
Har duo edge frafør, men bare plagdes med den vogna, så er litt skeptisk til Emmaljunga. Men denne gangen må det gå bra [8D]

ORIGINAL: Navigare jenta

så greit da [:D] jeg har også sååå lyst på en ny sånn en... Men blir nok å finne en på finn [&o] SKAL ha meg en sånn, da jeg synes simo vogna er så stor å klumpete.. (er mye på farten)

Ja, kombivogner er ofte slik [&o] Men denne var liten å legge sammen, smal over hjulene og kjempe enkel å trille [:D]

Vi har også City Cross, superfornøyde :):)

ORIGINAL: pandalise

så greit da [:D] jeg har også sååå lyst på en ny sånn en... Men blir nok å finne en på finn [&o] SKAL ha meg en sånn, da jeg synes simo vogna er så stor å klumpete.. (er mye på farten)

Ja, kombivogner er ofte slik [&o] Men denne var liten å legge sammen, smal over hjulene og kjempe enkel å trille [:D]

vet. derfor jeg bare SKAL ha den [;)] må bare få solgt den trillen vi allerede har.. hehe.. (har bare LITT vogndilla kan man si)

Vogndilla er bra det:p Har 3 vogner her hjemme nå.. 2 skal selges da:p

fin vogn[:D]

vet. derfor jeg bare SKAL ha den [;)] må bare få solgt den trillen vi allerede har.. hehe.. (har bare LITT vogndilla kan man si)

Vogndilla er bra det:p Har 3 vogner her hjemme nå.. 2 skal selges da:p

hehe.. ja, lillegutt har allerede hatt 3 forskjellige kombivogner... (samtlige kjøpt brukt vel å merke) Og har en sånn shopping trille... Men har funnet ut at vi heller vil bruke scooteren som trille å sånt, og sette simoen i barnehagen når den tid kommer [8D]

Det kan være lurt! Barnehagevogn er et must om det går[:)] Vi må få tak i det vi og, sambo hadde ikke så lyst til å sette ei ny vogn til over 8000 i barnehagen[:-]

Gratulere med ny vogn [:)] Vi har også den og er super fornøyd!

Back
Topp