Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Navigare jenta
så greit da [:D] jeg har også sååå lyst på en ny sånn en... Men blir nok å finne en på finn [&o] SKAL ha meg en sånn, da jeg synes simo vogna er så stor å klumpete.. (er mye på farten)
ORIGINAL: pandalise
så greit da [:D] jeg har også sååå lyst på en ny sånn en... Men blir nok å finne en på finn [&o] SKAL ha meg en sånn, da jeg synes simo vogna er så stor å klumpete.. (er mye på farten)
Ja, kombivogner er ofte slik [&o] Men denne var liten å legge sammen, smal over hjulene og kjempe enkel å trille [:D]
vet. derfor jeg bare SKAL ha den [;)] må bare få solgt den trillen vi allerede har.. hehe.. (har bare LITT vogndilla kan man si)
Ja, kombivogner er ofte slik [&o] Men denne var liten å legge sammen, smal over hjulene og kjempe enkel å trille [:D]
vet. derfor jeg bare SKAL ha den [;)] må bare få solgt den trillen vi allerede har.. hehe.. (har bare LITT vogndilla kan man si)
Vogndilla er bra det:p Har 3 vogner her hjemme nå.. 2 skal selges da:p
hehe.. ja, lillegutt har allerede hatt 3 forskjellige kombivogner... (samtlige kjøpt brukt vel å merke) Og har en sånn shopping trille... Men har funnet ut at vi heller vil bruke scooteren som trille å sånt, og sette simoen i barnehagen når den tid kommer [8D]