Dagens kjærringråd

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Jaja, da har jeg prøvd ett par kjærringråd i dag da.... Jeg våknet nemlig med harde pupper og det tok jeg som ett tegn på at nå skal det skje noe snert;) Hahaha
Såååå i dag har jeg fått mannen til køys, dog kun 1 gang da.... Og vi har spist mexicansk gryte som jeg regner som litt sterk ;) nå snart er det avslapping (det er visst bra det også?!?!) også får vi se om det skjer noe snart... 37+3 i dag... Har dere gjort noen av kjærringrådene da?? Jeg har ikke helt troen på det, men skader jo ikke å prøve det ut ;)

Blir spennende å se da ;-) Jeg er bare 35+6 enda, så synes det er litt tidlig enda. Men bli har hatt en del sex i det siste, og jeg har har blitt hekta på hjemmelaget ananasjuice, saååh :-P

Hadde en runde i senga igår kveld som endte i maserier. :P Det er egentlig det eneste. Så tungt som det er å gå opp trappa burde satt igang fødsel alene! :P

Tenkte å pusse vinduer i morgen, men haster ikke sånn for meg. Er 36 uker i morgen. :)

Kjenner jeg har gitt opp sånne kjerringråd jeg! Prøvde å stimulere brystene mine, og endte opp med maserier og vonde mensenmurringer som ikke førte til noe som helst!! :o

Tenker at bebis kommer når hun er klar! Selv om jeg gjerne skulle hatt henne for en uke siden!!! Får bare smøre meg med den tålmodigheten jeg ikke har!!! :p

Prøvde meg på en runde nå, men det gikk rett og slett ikke!! Fant ingen stillinger som ikke var ukomfortabel eller vondt :( buhu

Stripping i dag, sex og fødepizza. Trapper og vinduer skal taes i morgen. Ungen skal ut før mandag!!!

Jeg er en av de siste her inne, bare uke 34.
Så jeg stresser ikke. :-)
Morsomt å lese om dere andres forsøk da!
Ser dere liksom for meg. Hi hi! :-)

Back
Topp