dagens husmortips :)

addi

Forumet er livet
en liten tips for litt mer kvalitetstid med familien. Gjør helgevasken allerede på torsdag ettermiddag. Det er kanskje litt vanskelig å manne seg opp til det, men gjort er gjort og da starter helgen på fredag med en rent og ryddig hjem og man har masse tid for familien og kooooooooos og ikke noe så kjedelig som støvsuging og vasking som venter. [:)]

Det gjorde jeg[:)] Men det var bare fordi jeg skulle ha babytreff her i dag[:)] Men det er deilig å ha helt ren og ryddig leilighet FØR fredag[:D][:)][:D]

ORIGINAL: addi

en liten tips for litt mer kvalitetstid med familien. Gjør helgevasken allerede på torsdag ettermiddag. Det er kanskje litt vanskelig å manne seg opp til det, men gjort er gjort og da starter helgen på fredag med en rent og ryddig hjem og man har masse tid for familien og kooooooooos og ikke noe så kjedelig som støvsuging og vasking som venter. [:)]

Har jeg også begynt med, selv om jeg brukte heeele dagen i dag, fordi mini hadde oppmerksomhetssyken i dag, og grein hver gang han måtte ligge.. endte opp i babybjørnen mens jeg vasket :o)

jeg begynte med det etter jeg fikk førstemann og synes det er så bra. Jeg er da mye mer avslappet i helgen siden jeg ikke har noen kjedelige plikter og bare kan kose meg med familien. Og deilig å starter helgen i et rent og ryddig hus.
Ukens handletur pleier jeg forresten å legge på onsdag, så sliper jeg også dette i helgen og på onsdag er det vanligvis velig rolig på kjøpesenter i tillegg

Sikkert vel og bra det hadde jeg bare hatt overskudd... Er ¨så trøtt om dagen...

Ikke dumt i det hele tatt [:)]

Jeg for min del sliter med å få tid til å leke husmor og vaskedame i det hele tatt.
Ikke alltid lett å være aleinemamma med en liten mammadalt [8|]

Men herregud for en fornøyelse likevel <3

Helgevask??  (Huff, jeg er ett dårlig husmoremne altså [&o])

ORIGINAL: hamare

Helgevask??  (Huff, jeg er ett dårlig husmoremne altså [&o])

Me too

er eg oppvokst med helgevask på tordaga.. men så vart eg "gammel" og skulle ta ansvar sjøl.. Då var det slutt på "helgevask"..
men i dag har eg vert SUPERDUPER flink å vaska og tørka støv:P

jeg var ikke flink med det heller før jeg fikk barn[8D] Men nå de små begynner å utforske verden er man nødt til å skjerpe seg litt. Og når dem blir enda størrer er det kjekt å ha masse tid for kos i helgen i steden for å gjøre noe så kjedelig som husarbeid

Er det meningen at man skal vaske til helga?[8D]

..... jeg gjør det av og til assa!! Bare tvinger mannen til å gjøre det litt oftere. hihi

ORIGINAL: Eldorado

Er det meningen at man skal vaske til helga?[8D]

..... jeg gjør det av og til assa!! Bare tvinger mannen til å gjøre det litt oftere. hihi

Ikke dumt..! Du får sende han hit for å vaske litt her også når han er ferdig hos dere [8|]

Back
Topp