Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moroklumpen! Fikk han det?
hehe, kanskje han lærer seg at det lønner seg å underholde mamma Søt!Hehe, veeeel.. ja. Var så morsom fremgangsmåte, så
Mulig. Husker lillesøsteren min og jeg kunne få litt godis hvis vi koste og var snille med hverandre foran moren min (med kommentar av typen "Se mamma, vi koooooser" - soer kanskje seg selv at vi vanligvis kranglet en del? ). Brukte det ikke for mye, måtte jo ikke dabbe av.hehe, kanskje han lærer seg at det lønner seg å underholde mamma [emoji14] Søt!
hehe unger er lure!Mulig. Husker lillesøsteren min og jeg kunne få litt godis hvis vi koste og var snille med hverandre foran moren min (med kommentar av typen "Se mamma, vi koooooser" - soer kanskje seg selv at vi vanligvis kranglet en del? ). Brukte det ikke for mye, måtte jo ikke dabbe av.
Vi trodde vivar kjempelure [emoji14] men var en ordentlig win for mamma; i flere timer var vi rolige og snille, i håp om å score noen seigmenn
Og utrolig morsomme npr de først vilhehe unger er lure!
Ja! De er det her om dagen hørte jeg storesøster snakke med lillesøster på rommet før de skulle stå opp. At mamma er prinsesseOg utrolig morsomme npr de først vil