Dagens historie:

twinanne

Forumet er livet
Vil bare dele denne med dere til skrekk og advarsel, he he....man blir miljøskadd av å være her inne.

Vel det var et internt møte på et kontor i forbifarta på jobb, litt oppdatering hvordan vi ligger ann i løypa. Det er jo vanlig at det er arbeidsoppgaver som må ligge litt på vent for at det er mangler:
Den ene sa at hun RUGA på noen fakturaer og den andre at hun sitter på noen arbeidsoppgaver, eh...så kommer det fra meg; jeg sitter å verper på en sak hos meg - må kontakte USA for mer detaljer som mangler....det var da svært da, burde kanskje passe munnen min nå men det bare datt ut - for det er vel det jeg er nå VERPESYK antar jeg [:o].
For skylde på dere her inne som lærer meg slike ord, he he...tak å pris at sjefen min ikke var der, han hadde nok ikke greid å holdt maska da tenker jeg - det er bare han som hvet hva jeg driver med. Hm...jeg tror jeg trenger hengelås på munnen min snart[8D]

Er det andre enn meg som har blitt miljøskadd her inne? Har dere noen små artige historier å dele, helst litt morsommere enn min historie da[:D]

MILJØSKADD?

kjenner meg igjen[:D]  glemmer ofte at andre ikke vet ka vi holder på meg, så har vært på nippen
til å si ting eg og, men har holdt meg til nå da....[:)]
det kverner jo rundt i hodet hele tiden dette......

OK så det er bare jeg som holder på å trå i salaten, men ellers så er det ikke så farlig, de er såååååå vandt til at jeg sier mye rart fra før uten at de legger formye i det, så jeg kan nok tillate meg litt mer enn de fleste uten at noen reagerer tror jeg - eller begynner å undre på hva jeg holder på med.

Back
Topp