MissyC
Elsker forumet
Nei fy fader det var dårlig gjort nå fikk jeg skikkelig lyst på smash!!! Og jeg som ligger hjemme syk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei fy fader det var dårlig gjort nå fikk jeg skikkelig lyst på smash!!! Og jeg som ligger hjemme syk
Jeg e for lite på Nille, ser jeg.![]()
Tror jeg skal spise en pose i kveld åNei fy fader det var dårlig gjort nå fikk jeg skikkelig lyst på smash!!! Og jeg som ligger hjemme syk
Hvor har du fått den boken fra? Ser ut som en slik jeg hadde for 30 år siden.? Kan det stemme?![]()
Jeg poden og gubben lagde finger og fotavtrykk noe som var ganske morro. Fikk maling overalt![]()
Tror jeg skal spise en pose i kveld å![]()
Jeg er 29 og vi hadde det alltid på lørdag i barndommen, tror det var borte en del år og kom tilbake igjen for noen år sidenHvor gammel er du? Syns ikke smash kom for så mange år siden, jeg...Men tida flyr.
Jeg er 29 og vi hadde det alltid på lørdag i barndommen, tror det var borte en del år og kom tilbake igjen for noen år siden![]()
Hehe, kanskje detVi var ganske blakke da jeg vokste opp, så sikkert derfor.Pappa gadd vel ikke bruke penger på det.
![]()
Ja Det stemmer du for taki den på bokbuttiken. Jeg hadde slik når jeg var ung for 33 år siden.Hvor har du fått den boken fra? Ser ut som en slik jeg hadde for 30 år siden.? Kan det stemme?
Kveldene er hellige!Dagens høydepunkt er nå!
Unger i seng, TVen står på, JEG-tid. Straks en tur i dusjen å få ordna meg litt, et par dager med matforgiftning og ingen særlig tid til egenpleie tar påHar fått vasket doen grundig i det minste.
Enig. Men jeg har smakt det. Og det smaker ikke godt :OUgg, smash ser bare ikke godt ut.. men jeg har aldri smakt da.
Mitt høydepunkt er at jeg skal gå å legge meg nå![]()

Ja det burde du !Skal definitivt ha en på fredag...