Dagens høydepunkt

dab7dd509b7c2ab66f9ecbe3894bcac5

Jeg poden og gubben lagde finger og fotavtrykk noe som var ganske morro. Fikk maling overalt :)
Hvor har du fått den boken fra? Ser ut som en slik jeg hadde for 30 år siden.? Kan det stemme?

Dagens og årets høydepunkt (så langt): insett av et embryo! Endelig ruger!!:D<3

Dagens høydepunkt er nå!

Unger i seng, TVen står på, JEG-tid. Straks en tur i dusjen å få ordna meg litt, et par dager med matforgiftning og ingen særlig tid til egenpleie tar på :P Har fått vasket doen grundig i det minste.

Hvor har du fått den boken fra? Ser ut som en slik jeg hadde for 30 år siden.? Kan det stemme?
Ja Det stemmer du for taki den på bokbuttiken. Jeg hadde slik når jeg var ung for 33 år siden. ;)) så det var kult å kunne gi den til poden:)

Slutt med fristelsene!! Jeg kan ikke spise snop før fredag. Såååå lenge til...

Dagens høydepunkt er nå!

Unger i seng, TVen står på, JEG-tid. Straks en tur i dusjen å få ordna meg litt, et par dager med matforgiftning og ingen særlig tid til egenpleie tar på :P Har fått vasket doen grundig i det minste.
Kveldene er hellige!:) godt med voksen tid/egen tid:)

I dag var jeg i svømmehallen - helt alene! Jeg svømte en hel time, uten plasking og mas fra barna :-D

Svømte en del før jeg fikk barn, men har ikke vært alene i svømmehallen på 8 år. Fantastisk :D

• Liker
Reactions: Io
Ahh, stille i huset! Spiser knekkebrød i fred og ro etter en travel dusj der jeg måtte springe inn til lillebror og amme midt i...

Back
Topp