Dagens høydepunkt!

Dråpe

Elsker forumet
...er når jeg har kommet meg hjem etter en lang dag, og sitter godt til rett i go`stolen min med magen bar. Så dytter jeg litt forsiktig på magen min, og da går det som regel ikke lange stunden før magen min på mystisk vis begynner å bevege, dytte og røre på seg...[:)]
Gleder meg sånn til å se deg lille sprelloppa mi!

ORIGINAL: Dråpe

Så dytter jeg litt forsiktig på magen min, og da går det som regel ikke lange stunden før magen min på mystisk vis begynner å bevege, dytte og røre på seg...[:)]
Gleder meg sånn til å se deg lille sprelloppa mi!

Den signerer jeg! Noe av det beste jeg vet i løpet av dagen også, å kjenne lille baby'n min rører på seg. [:D]

det er jo ingenting som er mer fantastisk enn når man får "svar" fra den lille i magen. en utrolig deilig følelse. Men sist svangerskap, lå datteren min med rumpa ned, og hodet hennes var plassert godt opp mellom ribbeina mine, det var ikke alltid like behagelig. heldigvis ligger den der inne nå, med hodet ned. mye mer behagelig

Åååååå, jeg gleder meg sånn til jeg kan kjenne bevegelser..... men det er så lenge til.....[:-]

Ja det er en himmelsk følelse,
jeg sir bare...er det rart at de blivende fedre ikke klarer å kjenne det samme som oss!

Klem fra kathrine

Dagens høyepunkt for meg er når min kjære svoger faen ikke klarer å stå opp og lufte den jævla bikkja slik at han driter og pisser inne så jeg må vaske det opp!
Og nå lukter det hundebæsj (rottisbæsj, ikke lite liksom) overalt her og jeg blir ikke kvitt lukta!!!!!!
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAn HAN SKAL FÅ HØRE DET NÅR HAN VÅKNER!!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Det høres nyyydelig ut!

Gleder meg til jeg kan kjenne liv fra den lille spiren min jeg! Litt utålmodig kjenner jeg!

Det er bare å ta vare på de koselige stundene!
Klem, M

super måte å møte dagen på. høres ut som han trenger litt juling....[;)]
det er det jeg kommer til å savne når jeg ike er gravid lenger. må nyte det til det fulle mens jeg har sjangsen.
ihvertfall siden vi har bestemt oss for at to barn er nok. kommer aldri til å gå gravid igjen, rart og litt trist å tenke på.

åhh...*gleder meg sånn* Tror jeg kjent noe, men det kan jo bare være luft[&:]

Back
Topp