Dagens "gullkorn"

AKA demisk

Elsker forumet
"Barna må få sove det de trenger, og ikke vekkes. Og får de ikke det så prioriterer foreldrene feil"

....fordi jeg en sjelden gang leverer guttungen i bhg før 7.. jaja, er alt man skal bli beskyldt for også da..

Dette kommer ikke fra bhg... men fra en privatperson

javel? mi jente våknes som regel halv 7 hver dag for vi har bare en bil og skal hu komme seg i bhg så må hu gå med faren.. det har dem aldri sagt noe på her.. vettu hva, regner med du betaler for den plassen altså!

haha da er eg iallefall dårlig mor, for det har vi gjort 2 ganger den siste mnd..

For noe vås.....sukk.
I vår barnehage åpner vi 07:00 og det er maaange som kommer da, til og med barna til pedagogene som må på jobb :)

det er ikke bhg.

en privatperson som kun er ute etter å provosere. Jeg er da en dårlig forelder som har gutten i bhg når jeg selv går på skole og jobber litt..

ORIGINAL: Skrukkefillehaug

det er ikke bhg.

en privatperson som kun er ute etter å provosere. Jeg er da en dårlig forelder som har gutten i bhg når jeg selv går på skole og jobber litt..

da hadde jeg svart "ser ut som noen har stått opp med feil fot og trenger litt mer søvn selv"

Da hadde det vært mange dårlige foreldre i verden!

Må foreldrene på jobb/skole er det sjelden tidene der følger barnas sovevaner.

De to minste barna mine har også forskjellig søvnrytme. Yngste er alltid tidlig oppe mens nest yngste liker å sove lenge. Hva skal jeg gjøre da?[8|]

så æ ska bare drit i å dra på jobb da fordi ronja vil sov til kl 9?? hehe [:-]

lever ho 7:30 ca hver dag... å e nødt til å vekk ho. i helgan sov ho te 9 ca...
å æ legg ho litt før 19 på kvelden, så det e ikke det at ho legg sæ seint.

Om mårran så MÅ barn vekkes..slik e d bare for at dagen skal gå rundt.

hehe... ja, var jo et superintelligent utsagn...

hva med de som våkner gytidlig, da?
jentungen her har som sport å komme først i barnehagen, hun... og elsker det!!
og de åpner 0645....[8D]

Back
Topp