Dagens gladnyhet

Aprikosblomst

Elsker forumet
SOM jeg bare MÅÅÅ dele med dere! :)

Vi har nå fått kjøpt drømmeleiligheten! Det gikk raskt, var i banken i samtale med rådgiver og megler i går :)
Lån og drømmeleilighet i boks!!! 78kvm var den på, med to store soverom, stort bad, stue på 33 kvm og fin terrasse :D
Splitter nye leiligheter som står til tørk nå, og er klare for innflytning i mai! Akkurat når jeg er ferdig på skolen, og like før ankomst av den lille. Rekker jo å lage rede først. Som jeg gleder meg :)

Siden vi har kjøpt før de er ferdige så får vi også gleden av å velge kjøkken, hvitevarer, og en del annet i leiligheta. Leiligheta ligger sentralt, kun 600 m til sentrum, og nærmeste bhg 100 m unna. Så bor min kjære mor bare 500 m unna :)
Det passer bra for mammadalten det <3 hehe.

Ååh jeg er så glad!!! Nå starter virkelig familielivet!!! :) :) :)

Åh, så herlig!! Gratulerer så mye! :D

Gratulerer så mye :) vi overtar vår sensommeren 2015. Holder på å velge gulv og fliiser nå ;)

Gratulerer!:-)

Så gøy! Gratulerer!

Gratulerer så mye! Høres fantastisk ut! Skulle ønske jeg bare kunne bo 500 m fra min mamma:o her er det derimot 45 mil.. Det er ikke godt for en mammadalt:p

Gratulerer så mye! Høres fantastisk ut! Skulle ønske jeg bare kunne bo 500 m fra min mamma:eek: her er det derimot 45 mil.. Det er ikke godt for en mammadalt:p

Ååååh, stor klem! Kjenner den følelsen, bor 22 mil unna henne akkurat nå pga studiene :o :) er hjemme nå da og skal være her til januar, heldigvis! Masse mammakos! Hehe. Her ble nok navlesnoren aldri klipt :P
Godt det er flere mammadalter!

Gratulerer :D

Gratulerer, så herlig da :D

Back
Topp