Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå vet jeg ikke hvilket badesalt du bruker, men bare les bakpå om det står noe i forbindelse med bruk av gravide. Noen slike produkter skal man holde seg unna. Er ikke alltid enkelt å vite hva, ei venninne av meg slet med vondt i ryggen og smørte rygg/bekken med tigerbalsam. Hun havnet på sykehus med premature rier, og det var ikke før hun kom hjem og leste i et blad eller noe sånt, at hun fant ut at man må være forsiktig med slike produkter.
Jeg jobber fortsatt fullt, men måtte ta en fridag pga akupunktur og LegetimeSå heldige dere er som er i perm/sykemeldte og har tid til ting...Selv om jeg skjønner at det ikke er lett å være sykemeldt heller.
Her er det fortsatt 8 timer på jobb, 1 time i reisetid og så er det helt slutt på kreftene, heldigvis skal mannen lage middag idag
Du tar det jo igjen når dere skal ut på lange trilleturerBeundrer virkelig dere som klarer å gå tur med hunden. Savner det så vanvittig. Hun virker ikke sur på meg heldigvis. Tror hun forstår at pappsen er tur/leke kompisen hennes for tiden.
Har du fått ringt? Er sf-målet høyere denne gang?Min liste i dag
-Vaske to maskiner med klær
-Bestille vaskehjelp til huset
-Ringe føden og høre om mulighet for å komme til vekstkontroll
-Sende julegaver til svigerfamilie i England
-Lage middag
Har du fått ringt? Er sf-målet høyere denne gang?