Dagens gjøremål damer ?

- legge ferdig utfyllte innskrivningspapirer i en rød postkasse.
- kjøre godgutten i bursdagselskap.
- lage middag

Tror ikke jeg orker mer enn det i dag.. men dersom jeg orker skal jeg prøve å rydde litt å støvsuge!

Nå vet jeg ikke hvilket badesalt du bruker, men bare les bakpå om det står noe i forbindelse med bruk av gravide. Noen slike produkter skal man holde seg unna. Er ikke alltid enkelt å vite hva, ei venninne av meg slet med vondt i ryggen og smørte rygg/bekken med tigerbalsam. Hun havnet på sykehus med premature rier, og det var ikke før hun kom hjem og leste i et blad eller noe sånt, at hun fant ut at man må være forsiktig med slike produkter. :)

Har gjort det! Og det går helt fint å bruke den, hørte til og med med legen x)

Lage middag
prøve å ikke gå i bakken
kose med jentungen
drikke cola
spise pepperkaker

Har gjort:
spist pepperkaker
kjøpt vogn
vært hos fysioterapauten

Så heldige dere er som er i perm/sykemeldte og har tid til ting...Selv om jeg skjønner at det ikke er lett å være sykemeldt heller.
Her er det fortsatt 8 timer på jobb, 1 time i reisetid og så er det helt slutt på kreftene, heldigvis skal mannen lage middag idag :)

Så heldige dere er som er i perm/sykemeldte og har tid til ting...Selv om jeg skjønner at det ikke er lett å være sykemeldt heller.
Her er det fortsatt 8 timer på jobb, 1 time i reisetid og så er det helt slutt på kreftene, heldigvis skal mannen lage middag idag :)
Jeg jobber fortsatt fullt, men måtte ta en fridag pga akupunktur og Legetime:)

Da er jeg ferdig med min liste, nå er det bare å presse i seg middagen og innta sofasliting stillingen :P

Måtte true sambo med at jeg reiste hjem t mamma og pappa i morra og ikke kom igjen vis han ikke støvsuget i dag :P må virkelig være dramatisk for å få litt hjelp siden han har jo vært på jobb!

Beundrer virkelig dere som klarer å gå tur med hunden. Savner det så vanvittig. Hun virker ikke sur på meg heldigvis. Tror hun forstår at pappsen er tur/leke kompisen hennes for tiden.

I dag var det:
Jordmor
Slappe av
Lage middag

Fikk gjort alt :)

I morgen er det:

Fødselsforberdenekurs
Støvsuge
Rydde

I dag skal jeg vis jeg orker:

Ordne time hos brilleland til øyne sjekk og innkjøp av nye briller

Rydde kjøkkenet etter sambo mekka vafler i går og ikke rydda etterpå

Lage middag

Vaske en maskin eller to med noen klær og kanskje prøve å vakske strikkesettene jeg fikk i helga

Men først og fremst prøve å sove noen timer til straks

Min liste i dag. ( om jeg kommer igjennom den, var veldig godt å sitte :P )

* Dra for å skjekke bilbatteriet
* Handle middag
* Finne turndrakta til jentungen FØR kl 16 i dag
* Vaske klær
* Brette klær
* Rydde i skap
* Lage middag
* Hente ungene i bhg
* Spise middag FØR kl 16
* Turning kl 17-18
* Legge unger
* Hive beina på borde og slappe av :P

- støvsuge
- vaske
- brette klær
- sette på en maskin med klær
- skru opp møbler (blir nok samboeren sin jobb :p )
- handle
- vaske badet

Min liste i dag :)

-Vaske to maskiner med klær
-Bestille vaskehjelp til huset
-Ringe føden og høre om mulighet for å komme til vekstkontroll
-Sende julegaver til svigerfamilie i England
-Lage middag

Skal sitte tur regner jeg med på hytta før fødsel litt vemodig men vett ikke om jeg tør å reise nærmere termin da det er langt til sykehus hvis noe skjer;)

Beundrer virkelig dere som klarer å gå tur med hunden. Savner det så vanvittig. Hun virker ikke sur på meg heldigvis. Tror hun forstår at pappsen er tur/leke kompisen hennes for tiden.
Du tar det jo igjen når dere skal ut på lange trilleturer :D

Min liste i dag :)

-Vaske to maskiner med klær
-Bestille vaskehjelp til huset
-Ringe føden og høre om mulighet for å komme til vekstkontroll
-Sende julegaver til svigerfamilie i England
-Lage middag
Har du fått ringt? Er sf-målet høyere denne gang? :)

Min (ønske)liste i dag:
- få gjort litt oppgaver til eksamen
- støvsuge og rydde soverom og bad oppe
- støvsuge og vaske gulv i stue og på kjøkken
- vaske toalett nede

Føler jeg bor i en svinesti for tiden, her blir husarbeid nedprioritert!

Har du fått ringt? Er sf-målet høyere denne gang? :)

Fikk ikke ringt i dag!! Nei, sf-målet er ikke høyere men tror denne ungen er like stor. Kjennes slik ut :p Har lite lyst å føde ein til baby på 4600 gr. Og tenk hvis denne er større? :-o
Så jeg er litt nervøs!! Korleis går det med deg? Ligger din baby på gjennomsnittet denne gangen? :)

Back
Topp